بازدید 4141
گزارش

هدف چینی ها از ولخرجی نجومی درفوتبال اعلام شد

بودجه فدراسیون چین دوبرابر شد اما این کار تحت الشعاع هجوم ستارگان فوتبال جهان به لیگ برتر چین قرار گرفته که رکورد نقل و انتقالات آسیا را پنج بار در سال 2016 جابجا کردند. شانگهای اس آی پی جی در ماه دسامبر با خرید اسکار با 60 میلیون پوند از چلسی، رکورد جدیدی را ثبت کرد.
کد خبر: ۶۵۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰ 18 January 2017
مسئولان فوتبال چین با اعلام برنامه های این فدراسیون تا سال 2020، صعود به نیمه نهایی جام ملتهای آسیا 2019امارات را هدف تیم ملی چین معرفی کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت معتبر خبری ساکرنت نوشت که تیم چین در جام ملتهای آسیا 2015 در استرالیا در جمع هشت تیم برتر جام قرار گرفت و این تیم در حال حاضر در رده بندی فیفا، در جایگاه 81 جهان ایستاده است ولی هدف این تیم با بودجه های هنگفت رسیدن به یک هدف مشخص است.

فدراسیون فوتبال چین در نظر دارد بودجه امسال فدراسیون فوتبال این کشور را در مقایسه با سال گذشته به دو برابر افزایش دهد. فدراسیون چین برنامه های خود را در نشست خبری روز سه شنبه در پکن برای صرف 78 میلیون و 750 هزار پوند به منظور حمایت از فوتبال در سراسر این کشور اعلام کرد. بخش قابل توجهی از این بودجه صرف مرکز ملی آموزش فوتبال و هزینه های عملیاتی و پیشرفت فوتبال می شود.

تیم های ملی چین در تمام رده ها بیشترین افزایش بودجه را خواهند داشت. توسعه فوتبال جوانان شاهد بیشترین رشد بودجه است و از 54.3 میلیون یوآن در سال گذشته به 121 میلیون یوآن افزایش خواهد یافت. چین تلاش می کند با بهبود استانداردهای خود به یکی از قدرت های فوتبال آسیا تبدیل شود.

هدف چینی ها از ولخرجی نجومی درفوتبال اعلام شد

سرمایه گذاری قابل توجهی در توسعه چین انجام شده است. براساس برنامه ریزی آموزشی سال 015 2 ،‌ فوتبال در 50 هزار مدرسه در سراسر این کشور تا سال 2025 آموزش داده خواهد شد.
ولی این اقدامات تحت الشعاع هجوم ستارگان فوتبال به لیگ برتر چین قرار گرفته که رکورد نقل و انتقالات آسیا را پنج بار در سال 2016 جابجا کردند. شانگهای اس آی پی جی در ماه دسامبر با خرید اسکار با 60 میلیون پوند از چلسی، رکورد جدیدی را ثبت کرد. 

فدراسیون فوتبال چین روزدوشنبه اعلام کرد که قصد دارد تعداد بازیکنان خارجی باشگاه های حاضر در لیگ چین را از چهار بازیکن به سه بازیکن کاهش دهد و باشگاه ها وادار کند دست کم یک بازیکن چینی زیر 23 سال را در ترکیب اصلی خود در هر یک از دیدارهای لیگ فوتبال به میدان بفرستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار