بازدید 6354
۶
نشست خبری سرمربی ععصبانی استقلال بعد از باخت

منصوریان:برای این باخت دنبال دلیل نباشید

باختیم و هیچ دلیل خاصی وجود ندارد. یک گل‌مان از روی ضربه کاشته بود و در گل دوم پادوانی توپ را لو داد. چنین اشتباهی از یک بازیکن بزرگ و باتجربه نمی‌تواند قابل قبول باشد.
کد خبر: ۶۵۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴ 17 January 2017
سرمربی تیم استقلال که بعد از 13 هفته تیمش در لیگ باخت، گفت:می‌توانستیم راحت برنده بازی شویم. حریف چهار بار هم 6 قدم ما را ندید.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از شکست مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: می‌توانستیم راحت برنده بازی شویم. اشتباه فردی به ما آسیب زد. در جریان بازی می‌توانستیم برنده شویم. حتی می‌توانستیم مساوی شویم، از عملکرد تیمم راضی نیستم.حریف چهار بار هم 6 قدم ما را ندید. 

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد جوانگرایی تیمش و اینکه این کار برای شما هزینه دارد، عنوان کرد: شما خودتان بریدید و دوختید و نقد کردید. از عادل فردوسی‌پور می‌خواهم صحبت‌های شما را گوش کند. شما ۳ نفر را به ترکیب ما اضافه و یک نفر را کم کردید و فضای رسانه‌ای ما را زیرسوال بردید، اولین بار است که شما را می‌بینم و احساس می‌کنم هدف خاصی را دنبال می‌کنید.

منصوریان در مورد اینکه علت اصلی باخت شما چه بود، گفت: هیچ دلیل خاصی وجود ندارد. یک گل‌مان از روی ضربه کاشته بود و در گل دوم پادوانی توپ را لو داد. چنین اشتباهی از یک بازیکن بزرگ و باتجربه نمی‌تواند قابل قبول باشد. در مجموع به بازی برگشتیم و حتی می‌توانستیم مساوی شویم، اما تیم جوان این مشکلات را هم دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
سرمربی ععصبانی چیه نوشتی تابی؟!
چه دلیلی بهتر از این که علیل منصور پایش را توی کفش مربیها کرده!
آقای منصوریان استفاده از جوانان این ضرر ها که یک باخت میباشدرا داردنگران نباش
چرا نوشتی نشست خبری سر مربی ععصبانی؟!
دقت کنید منصوریان اکثر خبرنگاران رو خریده و هیچ خبرنگاری جز اونها حق سوال کردن نداره.
یعنی تا این اندازه خبرنگاران ایرانی بیسواد و بی اطلاع از فوتبال هستند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار