بازدید 2749

منافقین توان عرض اندام در برابر جمهوری اسلامی ندارد

این نماینده مردم در مجلس دهم، گفت: در شرایط کنونی گروهک تروریستی منافقین، گروهی نیست که بتواند علیه جمهوری اسلامی عرض اندام کند، البته بهترین راهکار آمریکا برای ضربه زدن به ایران، استفاده از گروه های نیابتی از جمله منافقین است.
کد خبر: ۶۵۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 17 January 2017
فرهاد فلاحتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به نامه نگاری‌های ضدایرانی 23 مقام سابق آمریکایی برای همکاری ترامپ با گروهک تروریستی منافقین، گفت: اوباما در آخرین اظهارات خود، ایران را به عنوان یکی از بزرگ ترین و مهم ترین تهدید های ایالات متحده برشمرد، این در حالی است که دولت اوباما مطالب بسیاری را درباره مذاکرات و نقش مثبت توافق هسته ای با ایران مطرح کرد.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: حال حضور یک جمهوری خواه در صدر قدرت در آمریکا و با توجه به موضع گیری های مداوم ترامپ، این مسئله قابل پیش بینی است که موج اقدامات ضدایرانی و ایران هراسی افزایش یابد.

وی گفت: با توجه به اینکه آمریکا در طول دوران انقلاب اسلامی تاکنون از تمام اهرم های فشار بر علیه ملت ایران استفاده کرده، حال یکی از ابزارهای کاربردی این کشور در این عرصه گروه تروریستی منافقین است.

فلاحتی افزود: منافقین به صورت مستمر تحت حمایت ایالات متحده قرار دارند و این موضوع موجب شد که آمریکایی ها اعضای این گروه تروریستی را از اردوگاه اشرف به کشورهای اروپایی منتقل کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: در شرایط کنونی گروهک تروریستی منافقین، گروهی نیست که بتواند علیه جمهوری اسلامی عرض اندام کند، البته بهترین راهکار آمریکا برای ضربه زدن به ایران، استفاده از گروه های نیابتی از جمله منافقین است.

وی ادامه داد: نامه نگاری‌های ضدایرانی 23 مقام سابق آمریکایی بیشتر در راستای فضاسازی و جنگ تبلیغاتی مقامات ایالات متحده تفسیر می شود، اما این تحرکات و اقدامات اخیر آمریکا در تصویب قوانین تحریمی هیچ نتیجه ای برای این کشور نخواهد داشت.

در ادامه نامه نگاری‌های ضد ایرانی، این بار ده‌ها مقام سابق دولتی و نظامی آمریکایی به دونالد ترامپ نامه نوشتند و خواستار همکاری با گروهک منافقین علیه ایران شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار