بازدید 2311

اختصاص ۱۱۰۰ میلیارد تسهیلات برای صنعت گردشگری

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی کشور از اختصاص ۱۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط صندوق توسعه ملی طی ۲سال برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنعت گردشگری خبر داد.
کد خبر: ۶۵۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸ 17 January 2017
سعید شیرکوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه هم اکنون توجه خاصی به بخش خصوصی به منظور سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف صنعت گردشگری می‌شود، گفت: بخش خصوصی برای ساخت هتل‌ها، مجتمع‌های بین راهی، بازسازی برخی اماکن تاریخی و قدیمی که از طریق صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی واگذار می‌شود بعد از دریافت مجوز می‌تواند از صندوق توسعه ملی تسهیلات دریافت کند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه رویکرد حمایت از بخش خصوصی داخلی و خارجی برای سرمای‌گذاری در عرصه گردشگری در دستور کار سازمان متبوعش است، اظهار کرد: به عنوان مثال طی تفاهمی که با صندوق توسعه ملی صورت گرفته، مقرر شده حداقل 500 میلیارد تومان برای سرمایه‌گذاری و ارائه تسهیلات تا پایان سال ارائه شود.

وی با یادآوری این نکته که در سال گذشته نیز از صندوق توسعه ملی حدود 600 میلیارد تومان تسهیلات برای سرمایه‌گذاری ارائه شده است، ادامه داد: خوشبختانه بانک‌ها نیز از منابع داخلی نسبت به ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران استفاده کرده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اینکه روند بهره‌برداری و در نظر گرفتن ساخت هتل‌های چهار و پنج ستاره در دولت یازدهم 30 درصد افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: در سال جاری 15 الی 20 هتل‌ چهار و پنج ستاره به بهره برداری می رسد؛ این مهم در حالیست که در دولت گذشته بهره برداری از 130 هتل در دستور کار بود و تا اول سال جاری نیز 30 هتل دیگر به این عدد اضافه شد./

پایان پیام

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار