بازدید 2721

یوونتوس در فلورانس زانو زد

یوونتوس در شرایطی به استقبال این مسابقه می‌رفت که از سال 1998 تاکنون، تنها در اکتبر 2013 که یوونتوس 4-2 مغلوب فیورنتینا شده بود، دیگر باختی را در مقابل این تیم در کارنامه خود نمی‌دید.
کد خبر: ۶۵۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸ 16 January 2017
یووه دیشب در استادیوم آرتمیو فرانکی شهر فلورانس به مصاف تیم فیورنتینا رفت و بالاخره مغلوب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، یوونتوس در شرایطی به استقبال این مسابقه می‌رفت که از سال 1998 تاکنون، تنها در اکتبر 2013 که یوونتوس 4-2 مغلوب فیورنتینا شده بود، دیگر باختی را در مقابل این تیم در کارنامه خود نمی‌دید. فیورنتینا بازی را هجومی آغاز کرد و ماتیاس وچینو در دهمین دقیقه از بازی با دریبل مدافعین یوونتوس و ضربه ای نهایی اش دروازه یوونتوس را تهدید کرد که با واکنش بوفون مواجه شد.

بازهم این بوفون بود که روی ضربه فدریکو چیه زا که پدرش در پارما هم‌بازی بوفون بود، با مهار توپ مانع باز شدن دروازه یوونتوس شد. امّا در سی و هفتمین دقیقه دیدار در حالی که بازیکنان یوونتوس نسبت به بازی خطرناک برناردسکی معترض بودند، این بازیکن با پاسی عمقی، نیکولا کالینیچ را صاحب توپ کرد و این بازیکن با ضربه ای زیبا توپ را به زاویه مخالف بوفون زد تا دروازه یوونتوس باز شود.

یوونتوس در فلورانس زانو زد

نیمه نخست با برتری 1-0 فیورنتینا به اتمام رسید. 
فیورنتینا نیمه دوم را هم مانند نیمه نخست هجومی آغاز کرد و نمایش ضعیف شاگردان الگری همچنان ادامه داشت و در  پنجاه و چهارمین دقیقه این میلان بادلی بود که با ضربه ای از پشت محوطه جریمه که در مسیر با تداخل چیه زا هم همراه شد، دروازه یوونتوس را برای بار دوم باز کرد تا حساب کار 2-0 شود.

دقایقی پس از این گل، یوونتوس به این گل واکنش نشان داد و ارسال سامی خدیرا در محوطه جریمه در سردرگمی استورارو و دفاع فیورنتینا به هیگواین رسید و او با ضربه ای آرام دروازه فیورنتینا را باز کرد تا فاصله به حداقل برسد.

در ادامه یوونتوس فرصت های زیادی را برای زدن گل تساوی از دست داد و در یکی از جدی ترین موقعیت های گل، درحالی که دیبالا با تاتاروشانو تک به تک شده بود، ضربه را به آسمان زد تا شب بد یوونتوس و دیبالا تکمیل شود.

بازی با همین نتیجه 2-1 پایان پیدا کرد تا با یک بازی بیشتر فاصله یوونتوس با رم در رده دوم تنها یک امتیاز باقی بماند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار