بازدید 2157

تهدید ملی‌پوش تیراندازی به دلیل انتقاد

کد خبر: ۶۵۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 15 January 2017
ابراهیم برخورداری می‌گوید به دلیل مصاحبه‌ای که علیه فدراسیون تیراندازی انجام داده تهدید شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، ابراهیم برخورداری، ملی‌پوش تیراندازی در خصوص برکناری هاشمی، اظهار کرد: هاشمی چند سال قبل که به عنوان سرپرست به فدراسیون آمد هم‌زمان سرپرست وزارت کشور بود که با توجه به موقعیت سیاسی خوب توانست پول خوبی به تیراندازی تزریق کند. از رمزهای موفقیت هاشمی در آن سال‌ها انتخاب نواب نوری به عنوان دبیر بود زیرا نوری در بحث فنی خیلی به تیراندازی کمک کرد و درصد بالای موفقیت فدراسیون مدیون او بود.

وی در ادامه گفت‌: آوردن مربی خارجی و ساخت سالن ۸۰ خط خیلی به تیراندازی کمک کرد. هاشمی بعد از رفتن به مجلس نسبت به گذشته نفوذش کم‌تر شد و تحریم‌ها هم خیلی تاثیر بدی گذاشت و این عوامل باعث شد تیراندازی با افت همراه شود.

برخورداری با بیان این که از سوی برخی افراد تهدید شده، خاطرنشان کرد: مصاحبه‌ای کردم و بعد از آن از همه سمت من را تهدید کردند. گفتند که دیگر رنگ اردو را نمی‌بینم و حتی تهدید کردند از کار اخراج می‌شوم. کار با تهدید کردن پیش نمی‌رود. به من گفتند که از هاشمی عذرخواهی کنم. اما من حرف بدی نزدم. درخواست من اجرای قانون بود. هاشمی گفته بود که من استخدام برخورداری را درست کردم. در حالی که زمانی که هاشمی وارد فدراسیون شد من استخدام آتش‌نشانی بودم.

این ملی‌پوش ایران در المپیک لندن ادامه‌ داد: آینده تیراندازی با تهدید درست نمی‌شود. هاشمی اصرار زیادی برای ماندن داشت. اعضای مجمع ۴۸ نفر هستند. فدراسیون نشست مشورتی گذاشت و تنها ۱۹ نفر شرکت کردند و دو نفر هم رای دیگری دادند. یعنی اکثریت مجمع مخالف فدراسیون قبلی بودند.

برخورداری هم‌چنین ‌اضافه کرد: رییس فدراسیون که از سمتش عزل شده برای انتخاب مجدد نیاز به مجوز وزیر ورزش و جوانان دارد و احتمال بازگشت وی خیلی کم است. برکناری هاشمی دخالت دولت محسوب نمی‌شود و خادم نیز این را تایید کرد زیرا قانون دولت‌ها ارجحیت دارد.

او درباره توقعات تیراندازان از سرپرست جدید و رییس آینده فدراسیون، گفت‌: آرامش را بر تیراندازی حکم فرما کنند. امیدوارم در کمال عدالت و قانون انتخابات بعدی برگزار شود.

برخورداری در پایان گفت‌:  هاشمی اتفاقات خوبی برای تیراندازی رقم زد و نباید از حق بگذریم. بستر خوبی را برای ما فراهم کرد. هاشمی تا آن‌جا که از دستش بر آمد کمک کرد و از وی تشکر می‌کنم. در ادامه اگر خون تازه در فدراسیون جریان پیدا کند قطعا برای تیراندازی مثمر ثمر خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی