بازدید 2568

دلسوزان در نقد دولت از دایره انصاف خارج نشوند

نائب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت که تشکیل دو قطبی منفی در رقابت‌های انتخاباتی موجب تشویش اذهان مردم می‌شود.
کد خبر: ۶۵۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 14 January 2017
غلامعلی جعفرزاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طبیعی است که در آستانه انتخابات شوراها مجلس یا دولت، نهادهای مستقری که انتخابات آن‌ها نزدیک است مورد نقد قرار می‌گیرند که البته این انتقادات اگر با هدف نقد انجام شود دچار اشکال نیست؛ زیرا به هرحال هر مقام مسئولی نیازمند تلنگر و حسابکشی است.

وی افزود: اگر ما بخواهیم با طرح انتقادات انتقام بگیریم، تخریب کنیم، اصل و اساس انقلاب و نظام را زیرسوال ببریم و از دایره انصاف خارج شویم و از خط قرمز رد شویم این مسئله ایجاد مشکل خواهد کرد. مردم هم ملاحظه می‌کنند که اگر نقدها برای رضای خدا نباشد، سیاسی باشد و در جهت تخریب باشد قطعا اثر عکس خواهد داشت.

نماینده مردم رشت در مجلس یادآور شد:‌ توصیه من به کسانی که در رقابت های انتخاباتی به عنوان احزاب ، گروه های سیاسی و افراد حقیقی و حقوقی فعالیت می‌کنند این است که دو قطبی منفی در جامعه تشکیل ندهند چرا که این امر جامعه را به خطر می‌اندازند. مردم را به جان هم می‌اندازد، درگیری، تشنج و تشویش اذهان ایجاد می‌کنند و در مردم هم ایجاد نگرانی می‌کند ضمن اینکه سرمایه نظام و انقلاب در این مسیر هزینه می‌شود و از بین می رود.

جعفرزاده با بیان اینکه مردم از بداخلاقی‌های انتخاباتی خسته شده‌اند اضافه کرد، اگر نقد منصفانه انجام شود و دولت بتواند پاسخ بدهد خوب است اما اگر نقد غیرمنصفانه باشد و جنبه سیاسی داشته باشد مردم جواب عکس می دهند و نهایتا این به نفع دولت تمام خواهد شد.

وی در پایان خواستار رعایت انصاف و اخلاق در رقابت‌های انتخاباتی شد و به فعالان سیاسی توصیه کرد در رقابت‌های انتخاباتی به گونه‌ای اظهارنظر نکنند که عملکرد 38 ساله نظام زیر سوال برود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی