بازدید 12842

درخواست رضا صادقی از مادر کودک رها شده

کد خبر: ۶۵۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴ 13 January 2017
رضا صادقی در شب آغاز سی‌ و دومین دوره جشنواره موسیقی فجر، از مادر کودک رها شده خواست تا برای تحویل گرفتن فرزند خود بازگردد.

به گزارش ایسنا، اجراهای بخش پاپ سی و دومین دوره جشنواره موسیقی فجر، از ساعت ۱۹ روز جمعه ۲۴ دی‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران با اجرای رضا صادقی آغاز شد.

صادقی در این اجرا، با اشاره به ماجرای کودک ۵ ماهه سر راهی موسوم به «ایران» چند روز گذشته  از مادر او خواست که برای پس گرفتن کودکش خود را معرفی کند. (نام کودک پیدا شده به شکل نمادین «ایران» گذاشته شده است.)

چندی پیش ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد نوزاد دختری با یک نوشته در خیابان اصفهان شهر مبارکه در استان اصفهان رها شده است. به دنبال انتشار گسترده‌ی این ویدئو، رضا صادقی نیز ویدئویی از خود در شبکه‌های مجازی منتشر کرد که در آن گفته بود تمام مخارج این نوزاد را تقبل می‌کند.

صادقی همچنین در اجرای خود در جشنواره موسیقی فجر با اشاره به این موضوع گفت: از خبرنگاران حاضر در این کنسرت می‌خواهم همانطور که همیشه یار و همراه ما بوده‌اند، در انتشار این سخن من نیز لطف و همت کنند: « مادر «ایران»، برگرد. ما همه پشتبان و حامی تو هستیم.»

این خواننده موسیقی پاپ که در اجرای جشنواره‌ای خود تلاش کرد بین‌ آهنگ‌ها کم‌تر صحبت کند تا تعداد قطعه‌های بیشتری را اجرا کند، از انتشار آلبوم جدید خود با نام «یعنی درد» در اسفند ۱۳۹۵ نیز سخن گفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
آفرین
باعث خجالت بقیه
بابا شاید بچه نا مشروع باشه و حاصل یک لحظه ندانم کاری که اگه بیاد به قیمت جونش تموم بشه
پاسخ ها
ای کی یو سان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
گناه بچه چیه دانشمند
hidden98
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
تو که داری اینجوری سطح شعور و درکتو نشون میدی ازت هم بیشتر از این انتظار نمیره.
این جریان واقعیت داره اما در شهر مبارکه خیابانی به اسم اصفهان وجود نداره.
دمت گرم
کاش تو ایران هم به راحتی می شد فرزند خوانده گرفت .کاش این موضوع فرهنگ سازی بشه ...از طرفی بهتره بی خیال مادر این کودک بشید .قضیه یه چیز دیگه است نه فقر.
من اهل شهر مبارکه هستم ، بچه دو روزه بود و مادرش هم در نامه های فقر را دلیل سر راه گذاشتن بچه اش اعلام کرده بود . با توجه به اینکه کف پای نوزاد جوهری بود معلوم بود در بیمارستان به دنیا آمده . ولی هیچ زایمانی در طی آن چند روز در بیمارستان شهر و شهرهای نزدیک گزارش نشده بود. لذا به گفته مسئول بهزیستی شهر مبارکه احتمالا این نوزاد را از شهرهای دورتر یا استان چهارمحال و بختیاری که نزدیک مبارکه است آورده اند .
این به دلیل عدم صلاحیت روحانی در اداره کشور و رکود و بیکاری عجیب در کشور می باشد.
دمش گرم
درقرآن کریم آمده لاتقتلوا اولادکم خشیت املاق یعنی ازفترس فقرکودکانتان رانکشید .اینهاازجاهلیت هم گذشته اندازبی اعتقادی !!وبی تعهدی
نمادخوبی است ازایرانیان که بی هویت وسرگشته وبه بهانه فقرامابحران معنویت واخلاق جان وآبرویشان درخطراست
چه بسیار مادران پاکدامنی که در فقر کودک را بدنیا میاورند و از سهم خوراک خود به ان کودک میدهند و اورا بزرگ میکنند و خداوند روزی دهنده است حالا این کودک سر راهی اگر خوشبینانه نگاه کنیم و مشروع باشد بهتر است به بهزیستی تحویل شود دولت تمام مخارج ان را خواهد پرداخت ونیازی به فراخوان برای تحویل این کودک به مادرش نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی