بازدید 3097

انتقاد پورشیب از بدقولی فدراسیون کاراته

پورشیب گفت همه ما روی قول طباطبایی سرپرست فدراسیون حساب کرده‌ایم و اگر او بدقولی کند خاطره خیلی بدی از خود در جامعه کاراته به جا خواهد گذاشت؛ هر کسی که مثل مرد قول می‌دهد باید پای قولش بماند.
کد خبر: ۶۵۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 13 January 2017
کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: دو اسپانسر بزرگ حامی مالی تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی بودند و حالا دلیل پرداخت نشدن پاداش مدال آوران را نمی‌دانم.

به گزارش تابناک ورزشی، ذبیح‌الله پورشیب در پاسخ به این سوال که چرا با وجود افتخار آفرینی‌های مختلف در مسابقات بین المللی نام شما مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کاراته به عنوان نماینده ورزشکاران دیده نمی‌شود، گفت: افرادی که نمایندگان حاضر در مجمع را انتخاب کردند گویا چشمانشان موفقیت‌های بنده را در مسابقات مختلف ندیده‌اند. سعید احمدی و امیر مهدی‌زاده از دوستان خوب من هستند که اصلا صحبت‌هایم به هیچ عنوان ربطی به آنها ندارد. گویا در کاراته بزرگی و کوچکی از سوی برخی‌ها رعایت نمی‌شود. عقده حضور در مجمع را ندارم، اما آقایان باید جایگاه‌ها را در انتخاب نمایندگان لحاظ می‌کردند.

کاپیتان تیم ملی کاراته در ادامه افزود: من در تمام رده‌های سنی عضو تیم ملی کاراته ایران بودم و همیشه در تمام رویدادها مدال‌های خوبی را کسب کردم فقط در المپیک مدال کسب نکردم؛ آن هم به این دلیل است که کاراته تا به امروز در المپیک حضور نداشته و قرار است در المپیک توکیو برای نخستین بار شرکت کند. برای آقایانی که اسامی نمایندگان حاضر در انتخابات را معرفی کرده‌اند متأسفم. هر چند که اصلاً‌ برایم حضور در مجمع مهم نیست اما حرف من این است که چرا افتخارات من را نادیده گرفته‌‌اند. این صحبت‌ها را نیز به این دلیل مطرح کردم که شما از من سوال کردید. جایگاه هر کسی در کاراته معلوم است و آنهایی که باید این موضوع را بداند به خوبی می‌دانند. احترام در کاراته حرف اول را می‌زند، اما گویا برخی‌ها هنوز این چیزها را نمی‌دانند و شاید هم می‌دانند و خودشان را به ندانستن می‌زنند.

وی با انتقاد از پرداخت نشدن پاداش مدال‌آوران در مسابقات جهانی اتریش،‌گفت: همه ما روی قول طباطبایی سرپرست فدراسیون حساب کرده‌ایم و اگر او بدقولی کند خاطره خیلی بدی از خود در جامعه کاراته به جا خواهد گذاشت؛ هر کسی که مثل مرد قول می‌دهد باید پای قولش بماند. تنها چند روز بیشتر تا مجمع ریاست فدراسیون کاراته باقی نمانده است و ما امیدواریم او به قولی که داده عمل کند. همه ملی‌پوشان روی وعده‌های او حساب کرده‌ا‌ند امیدواریم که وعده‌های داده شده از سوی طباطبایی مثل دیگر وعده‌ها عملی شود.

پورشیب در ادامه صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: پرداخت پاداش مدال‌آوران در مسابقات جهانی قولی است که مسئولان فعلی فدراسیون به ملی‌پوشان داده‌اند و حالا هر طوری که شده باید پاداش مدال‌آوران پرداخت شود. ما در مسابقات جهانی بانک پارسیان و شرکت دیپون را به عنوان اسپانسر کنارمان داشتیم که کاراته را از لحاظ مالی حمایت کردند اما دلیل اینکه با این دو اسپانسر بزرگ چرا جوایز ما پرداخت نمی‌شود را نمی‌دانم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی