بازدید 22727

مترو تهران به ایستگاه هشدار رسید

کد خبر: ۶۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۱ 25 September 2009
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: مترو تهران به دلیل بی توجهی دولت هم اکنون در وضعیت هشدار قرار دارد و در صورت ادامه وضعیت ورود به وضعیت بسیار بحرانی ناچاریم تصمیمات مهم و جدیدی اتخاذ کنیم.

جعفر ربیعی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: همزمان با بازگشایی مدارس، مترو تهران به دلیل تامین نشدن بودجه های مترو از سوی دولت در وضعیت بحران و هشدار قرار گرفته است و به احتمال فراوان در صورت تامین نشدن ایمنی و امنیت مسافران تصمیمات جدیدی می گیریم.

این اظهارات در حالی از سوی ربیعی مطرح می شود که چندی پیش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که با گذشت 6 ماه از سال 1388 دولت به هیچ یک از تعهدات 330 میلیارد تومانی اش برای تامین یارانه بلیت مترو و اتوبوس عمل نکرده و این بودجه همچنان معطل تصمیم گیری دولت مانده است.

به گفته تشکری هاشمی هم اکنون انبار تجهیزات مترو تهران از تجهیزات مورد نیاز مترو خالی شده است.

مدیرعامل شرکت بهره ‌برداری مترو تهران و حومه در ادامه اظهار داشت: دولت در سه سال گذشته سهم خود را از یارانه بلیت مترو به طور کامل پرداخت نکرده و در این میان شهرداری تهران بخشی از سهم دولت را هم بر عهده گرفته اما جبران کسری پرداخت دولت در توان مدیریت شهری نیست.

ربیعی بیان داشت: مترو تهران به تدریج با کسری هنگفتی مواجه شده است و باید هر چه سریعتر مشکل آن حل شود تا بتوانیم به مردم خدمت رسانی کنیم.

این مقام مسئول در شرکت مترو تهران تصریح کرد: هم اکنون امکان خرید قطعات یدکی مترو نیز وجود ندارد زیرا آنهایی که خریداری شده از گمرک ترخیص نشده است.

ربیعی با تاکید بر این که مدیریت شهری تهران خواستار رسیدگی به وضع موجود از سوی نهادهای زیربط است گفت: نمی خواهیم خدمات رسانی به مردم تعطیل شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
خیابان ولی عصر را دریابید!با یک طرح احمقانه ترافیک بی سابقه چندین ساعته را در بیش از نیمی از تهران موجب شده اند که بهتر است ذکر خیر! بانیان ان را از مردمی که در بزرگراهها و خیابانهای قفل شده در ترافیک اسیر شده اند بشنوید!
همه جا با کسری بودجه مواجه است پس پول نفت ما کجا میرود؟
رئیس جمهور بودجه رو برای جاده ساختن در دهات و..... صرف می کنند! چقدر شما تهرانی ها انتظار دارید!!!!!!!
مگه ایران فقط تهران است و .....! از این قبیل حرفها که زیاد شنیده می شه!!!!
واقعا متاسفم اگر مترو نباشد تهران فلج میشود
این دولت یه بخشی هم که می خواهد کار بکند را هم از کار می اندازد.
چرا درتوليد تجهيزات مترو كه براي ما ارزش حياتي دارد به خارج وابسته باشيم
پول نفتهای پرداخت نشده را از طرف مردم بر داشت کنید.
كافيه يك روز مترو اعتصاب كنه، تهران فلج ميشه. بايد به داد مترو رسيد.
به شهر داری بگید از این پول های هنگفتی که از مردم بدبخت به زور میگیره یکم رو هم به شما بده کارتون راه میوفته.چون به نظر میاد جای دیگه ایی خرج نمیشه
چرا باید دولت واسه بلیط مترو سوبسید بده. بقیه ایرانیا ....
آقا چرا انقدر خودتونو ناراحت می کنین، اول بزارین مشکلات ونزوئلا، بورکینا فاسو ، جزایر فارو ، بنگلادش ، کسور دوست و قوربونش برم لبنان ، و یه عالمه دیگه رو حل کنیم بعد اگه به امید خدا چیزی ته کیسه مونده بود به اینم می رسیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هر دم از این باغ بری میرسد. تازه تر از تازه تری میرسد.
دولت حقوق ها رو هم نامردی کرد. میوه هم گرونه. بی خیال این دولت مردمی بشین دیگه .....
فقط فکر کنم دوستي دولت با مردم، دوستي خاله خرسه است
مگه نمی دونی انرژی هسته ای حق مسلم ماست، مترو کیلو چنده؟
امروز4/7/88ساعت30/6از ايستگاه گلبرگ سوار مترو شدم فن تحويه هوا ي واگني كه در ان بودم صداي عجيب وغريبي مي دادبه حدي كه باعث لرزش واگن مي شد واين سر و صدا با صداي خود لو كو مو تيودر هم ادغام ميشد و... در اين فكر بودم كه اگر خداي ناكرده به علت اتصالي و يا عوامل ديگر دچار آتش سوزي شود ايا با پرداخت غرامت ،خسارات جاني جبران خواهد شد .ازدولت خدمتگذار استدعاي توجه بيشتر را دارم .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی