بازدید 3770
بازتاب

واکنش برانکو به کم‌کاری ملی پوشان پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس در مورد عملکرد ملی‌پوشان تیمش گفت: من کاملا به آنها اعتماد دارم و به صداقتشان نسبت به باشگاه و هواداران و خانواده خودشان اطمینان دارم. اصلا به این موضوع فکر نمی کنم.
کد خبر: ۶۵۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 09 January 2017
برانکو ایوانکووچی نسبت به شایعه کم‌کاری ملی پوشانش واکنش نشان داد.
به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین امروز تیمش  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از هر چیز باید ارتحال آیت الله رفسنجانی را تسلیت بگویم. این مرد برای مردم ایران زحمات زیادی کشیده است. با اینکه ایرانی نیستم اما خودم را در این غم شریک می دانم و به مردم ایران تسلیت می گویم. من برنامه های تمرین فردا را با این مراسم هماهنگ می کنم تا از این نظر مشکلی نباشد. 
وی افزود: سایپا تیم قدرتمندی است و دیروز هم تساوی پرگلی داشت. آنها 2 بار عقب افتادند و به بازی برگشتند تا نشان دهند که برای همه چیز یا هیچ مسابقه می دهند. مربی آنها نیز قابل احترام و از دوستان قدیمی من است. مطمئنم که در نیم فصل دوم او می تواند تیمش را به بالای جدول برساند.
برانکو درباره غیبت مهدی ترابی خاطرنشان کرد: قطعا بازیکنان دیگر سایپا آگاه هستند که باید توان بیشتری بگذارند تا جای ترابی را پر کنند.
سرمربی پرسپولیس درباره نقل و انتقالات و فقط جذب یک بازیکن تصریح کرد: من قبلا نیز عرض کردم که زمان کمی داریم برای گرفتن بازیکن چون نمی شود همه چیز را یک شبه حل کرد. در نیم فصل گرفتن بازیکن سخت تر است و طبیعی است که بازیکنان خیلی سخت بازیکن می دهند. تا جایی که بتوانیم و فرصت داشته باشیم سعی می کنیم تیم را تقویت کنیم.
برانکو در ادامه درباره اعتراض به عملکرد ربیع خواه از سوی برخی هواداران بیان داشت: من موافق نیستم. ربیع خواه 15 هفته بدون اشتباه بازی کرد. شاید یک اشتباه کوچک در بازی با فولاد و مقابل ناصری داشت. بازیکنی هست که به او اعتماد دارم. بازیکنی که خیلی باهوش و عاقل است و بازیکنی که روبرو او قرار می گیرد را خوب پوشش می دهد و اشتباهی از او ندیدم. سروش رفیعی، خسرو حیدری و بقیه مقابل او بودند اما ربیع خواه خیلی عالی بازی کرد.
وی درباره افزایش تعداد تیمهای جام جهانی به 48 تیم گفت: طبیعی است که فیفا دلایل خاص خودش را دارد و مربیان نیز خاص خودشان را دارند. بعد از یک فصل پرفشار بخواهید جام جهانی شرکت کنید، سخت است اما به هر حال یک وفاقی ایجاد می شود. من موضع خاصی ندارم و فکر می کنم که می شود با اینها کنار آمد. 
سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت رضاییان افزود: من نمی دانم او می رسد یا نه. البته قطعا او برای بازی سایپا آمادگی 90 دقیقه ای ندارد. 
برانکو در واکنش به شائبه کم کاری ملی پوشان پرسپولیس گفت: آنکه بازی دوستانه بود و طبیعی است که ملی پوشان در وضعیت خاصی قرار داشتند و هر اتفاقی حول و حوش آنها بیفتد، تاثیر دارد. من کاملا به آنها اعتماد دارم و به صداقتشان نسبت به باشگاه و هواداران و خانواده خودشان اطمینان دارم. اصلا به این موضوع فکر نمی کنم.
وی درباره اظهارات تاج مبنی بر اینکه برانکو دیروز صحبت های خوبی کرد، افزود: این مسائل را رها کنید و از تیم سایپا بپرسید

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی