بازدید 2536

واکنش عجیب یک پیشکسوت به بحث فوتبالیست‌های سیگاری

کد خبر: ۶۵۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 06 January 2017
پیشکسوت فوتبال ایران گفت:اگر واقعا بازیکنی سیگار یا قلیان می کشد اسمش را بیاورند.

به گزارش تابناک ورزشی، بهنام ابوالقاسمپور در حاشیه مراسم بزرگداشت جهان پهلوان تختی اظهار داشت: بالاخره تختی هم آن منش پهلوانی، گذشت و بزرگی را داشته که همدوره هایش این را به جوانان گفتند و این جوانان تختی را الگو قرار دادند.

وی درباره حال و هوای فوتبال افزود: از گوشه و کنارها حاشیه ها را می بینیم تا مشخص شود که نیم فصل دوم لیگ چه اتفاقی می افتد.

پیشکسوت فوتبال در خصوص اختلاف کی روش و برانکو تصریح کرد: هر 2 مربی در فوتبال ما تاثیرگذار هستند و از مربیان بزرگ دنیا هستند. باید با هم کنار بیایند و لجبازی آنها به ضرر مردم ما می شود. ما اینها را آوردیم تا از دانششان استفاده کنیم نه اینکه خط هایی بدهند که مربیان ما الگوبرداری کنند. این حاشیه ها به ضرر فوتبال ما می شود. انشاالله بزرگترها این 2 مربی را کنار هم بنشانند و مشکلاتشان را حل کنند.

ابوالقاسمپور درباره اینکه حق را به چه کسی می دهد، گفت: من به جفتشان حق می دهم. از سویی کی روش می گوید که من قبلا برنامه را داده ام. از سوی دیگر پرسپولیس هوادار دارد و برانکو باید پاسخگو باشد.

وی درباره آماری که از فوتبالیست های سیگاری و قلیانی منتشر شده، بیان داشت: فکر نمی کنم چنین چیزی صحت داشته باشد. خانم هراتیان که این موضوع را اعلام کردند، اگر می تواند اسم بیاورد که کدام بازیکن بوده است. اینکه صرفا بگوید بازیکنان و فوتبالی ها هستند، از زیرش در رفته است. بازیکنان هم می خواهند از خودشان دفاع کنند. من هم می گویم کلیه پزشکان زیرمیزی می گیرند اما واقعیت ندارد یا بگویم که فلان پزشک با رابطه آنجا امده است. اگر واقعا بازیکنی سیگار یا قلیان می کشد اسمش  را بیاورند. در واقع اگر هراتیان جرات دارد اسم اینها را بیاورد.

پیشکسوت فوتبال در پایان گفت: با آوردن اسم بازیکنان فوتبال خیلی ها می خواهند بزرگ شوند. قبول دارم که در فوتبال، والیبال و بسکتبال شاید از 100 بازیکن یک نفر اینطور باشد اما برای همه صحت ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار