بازدید 4692

جاری شدن سیل در تایلند با ۶ کشته، در سال نو

کد خبر: ۶۵۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 06 January 2017
مقامات تایلند اعلام کردند باران های سیل آسا و جاری شدن سیل در سراسر جنوب این کشور دستکم جان 6 نفر را گرفت و پروازها را در تعطیلات سال نو و در اوج فصل گردشگری مختل کرد.

به گزارش ایرنا، وزارت کشور تایلند روز جمعه در بیانیه ای تصریح کرد باران های موسمی یک هفته ای 9 استان جنوبی این کشور را تحت تاثیر قرار داده و جاری شدن سیل باعث شد 6 نفر جان خود را از دست بدهند و 120 هزار خانواده تحت تاثیر این سیل قرار گیرند.
 
 
 
جاری شدن سیل در مسیر جاده ها و بزرگراه ها در استان های جنوبی، امتداد مسیر راه آهن و باندهای فرودگاه ها از جمله جزیره 'سامویی' به عنوان یک مقصد محبوب گردشگری، حمل و نقل عمومی را مختل کرد.
 
تارنمای روزنامه 'نیشن' روز جمعه اعلام کرد دستکم چهار نفر در 'ناخون سی تاممارات' کشته شدند.
 
فرودگاه بین المللی 'ناخون سی تاممارات' نیز اعلام کرد عملیات خود را به دلیل آبگرفتگی باندهای پرواز به مدت دو روز تا نیمه شب روز شنبه متوقف می کند.
 
 
 
تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد خودروها تقریبا در آب گل آلود غرق شده اند و ارتفاع آب در برخی مکان ها به 2 متر می رسد.
 
'پرایوت چان اوچا' رئیس دولت نظامی تایلند امروز جمعه به استان جنوبی 'ناراتیوات' سفر و با قربانیان سیل و مسئولان این استان دیدار کرد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی