بازدید 4204

افتتاح سرنوشت‌ساز رستوران منصوریان

کد خبر: ۶۵۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 04 January 2017
 سرمربی استقلال امشب شعبه جدید رستوران خود را در یکی از شمالی ترین نقاط پایتخت با حضور تمام شاگردانش افتتاح می کند.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا منصوریان که در کنار مربیگری توجه خاصی هم به دنیای تجارت و بیزینس دارد در ادامه برنامه هایش برای گسترش شعبه های فست فود خود امشب شعبه دیگری را در یکی از شمالی ترین نقاط پایتخت افتتاح خواهد کرد که در مراسم افتتاحیه، تمام بازیکنان و اعضای باشگاه استقلال نیز دعوت هستند.

نکته جالب در این دعوت به ماجراهای اخیر سرمربی استقلال با کاپیتان تیمش برمی گردد که مشخص نیست با اتفاقات رخ داده در دو هفته گذشته آیا سیدمهدی رحمتی هم به این ضیافت شام خواهد رفت تا با منصوریان آشتی کند و کدورت ها را کنار بگذارد یا نه؟ دروازه بان اول استقلال که بعد از نیمکت نشینی مقابل سپاهان درخواست رضایتنامه کرده بود خیلی زود از این تصمیم خود منصرف شد اما سرمربی تیم با صراحت گفت باید در ارتباط با آینده رحمتی فکر و تصمیم گیری کند که همین موضوع میانه آنها را شکراب کرد.

البته نزدیکان هر دو طرف مدعی هستند منصوریان و رحمتی چند روز قبل به صورت پنهانی در نشستی چند ساعته به بحث و گفتگو در خصوص شرایطشان و همچنین اختلافات به وجود آمده پرداختند که خروجی این جلسه برای رحمتی بد نبود چون احتمال ماندن او در استقلال را افزایش داد اما با این حال همه منتظر هستند تا ببینند امشب او به مراسم افتتاح شعبه جدید رستوران منصوریان خواهد رفت یا نه؟ اگر برود قطعا خبر آشتی کنان آنها صحت داشته و طرفداران استقلال دیگر نگرانی از بابت اختلافات این دو نفر و جدایی رحمتی نخواهند داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست