بازدید 2378

بیانیه عجیب پیشکسوتان قائمشهر علیه خطیبی!

کد خبر: ۶۵۳۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 03 January 2017
جمعی از پیشکسوتان فوتبال قائمشهر با صدور بیانیه ای از حسین مسگرساروی حمایت کردند و خواستا ادامه فعالیت او به عنوان سرمربی نساجی شدند.
 
به گزارش تابناک ورزشی، تعدادی از پیشکسوتان و فوتبالدوستان شهر قائمشهر در واکنش به اتفاقات اخیر بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کردند:
 
تعداد زیادی از پیشکسوتان و هواداران فوتبال قائمشهر به خصوص علاقمندان به باشگاه نساجی مازندران با صدور بیانیه ای ضمن اعلام حمایت از حسین مسگرساروی، خواستار ادامه فعالیت نامبرده به عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران شدند.
 
متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
جناب آقای مهدی پرهام، مالک محترم باشگاه نساجی مازندران
با سلام و عرض احترام
در ابتدا بر خود لازم و واجب می دانیم از زحمات چندین ساله جنابعالی در محبوب ترین و پرطرفدارترین تیم شمال ایران تقدیر و تشکر کرده و مراتب قدردانی خود را بابت عدم واگذاری تیم به خریداران جدید و تزریق مالی یک میلیارد تومانی که سبب شد کشتی پرتلاطم و طوفان زده نساجی به ساحل آرامش برسد، اعلام کنیم.
همان طور که شخصا طی این سال ها ملاحظه و مشاهده کردید برای مردم شهر خسته قائمشهر هیچ عشقی به جز نساجی باقی نمانده و در روزهای اخیری که قصد داشتید تیم را به غیر واگذار کنید از کوچک تا بزرگ و پیر و جوان این شهر از طریق وسایل ارتباط جمعی و همین طور رسانه های مختلف و با اشک و ناله از شما درخواست داشتند شخصا در ادامه این مسیر دشوار همراه و همگام با نساجی مازندران عزیز و بزرگ باشید و شما به اذعان خود نتوانستید این عشق پاک و عواطف مردم قائمشهر نسبت به خود و تیم عزیز نساجی را نادیده بگیرید و ضمن انصراف از واگذاری تیم، با یک میلیارد تومان پول نقد راهی قائمشهر شدید تا باردیگر نساجی بحران زده را به ساحل آرامش برسانید.
در نیت خیر شما و علاقه تان به نساجی هیچ گاه تردیدی نداشته و نداریم اما نمی دانیم چرا برخی نزدیکان و مشاوران شما نه خیر و صلاح نساجی را می خواهند و نه خیر و صلاح شمایی که ادعای رفاقت و دوستی تان را دارند و بارها از خوان گسترده شما متنعم شده اند.
دقیقا از لحظه ای که در دوشنبه گذشته گام به استادیوم شهید وطنی گذاشتید و حضور پرشور هواداران را در تمرین نساجی مشاهده کردید، که آرزوی بسیاری از تیم های لیگ برتری است چنین هوادارانی را بر سر مسابقات خود ببینند، عده ای سعی کردند کام هواداران را با شایعه کنار گذاشتن حسین مسگرساروی و سرمربیگری رسول خطیبی تلخ کنند.
این در حالی است که بزرگمرد اخلاق شهرمان با تمام نامرادی ها و ناملایمات فصل اخیر مردانه پای تیم و عشقش ایستاد و در روزهای سخت هفته های پایانی از فولاد یزد و سپیدرود رشت صدرنشین یک مغلوب ساخت و اگر گرفتار بدشانسی نمی شد راه آهن مدعی هم در خانه یارای گرفتن امتیاز از دلاوران نساجی را نداشت اما امروز زمزمه های شومی در قائمشهر به گوش می رسد که برخی نزدیکان شما برای دور نگاه داشتن رسول خطیبی از تبریز و حفظ جایگاه خود سعی دارند شما را مجاب سازند که این مربی مردودی و امتحان پس داده را بر سر تیم ریشه دار و قدیمی نساجی مازندران قرار دهید، مربی ای که طی حضورش در تیم گسترش فولاد و همین طور ماشین سازی رفتارهای زشت و زننده ای برابر نساجی و هوادارانش به نمایش گذاشت و ضمن توهین به مکتب این تیم قدیمی، حتی دست به یقه گیری و زد و خورد دراز کرد!
چگونه باید بپذیریم چنین فردی با کارنامه ای مخدوش به جای بزرگمرد اخلاق شهرمان و کاپیتان اسبق تیم ملی، حسین مسگرساروی، روی صندلی رهبری و هدایت تیم نساجی مازندران بنشیند؟
جناب آقای پرهام
درست است که جنابعالی صاحب و مالک تیم نساجی مازندران بر اساس یک برگ کاغذ و تعهدات نوشته شده در آن هستید که این قرارداد با یک امضاء می تواند به شخص دیگری واگذار شود اما تعهد و علاقه ما پیشکسوتان و هواداران به نساجی مازندران دلی بوده و با هیچ کاغذ و نوشته ای انتقال نمی یابد بنابراین انتظار داریم جنابعالی، که دلسوزی تان برای نساجی به ما اثبات شده است، از اتفاقات سال های اخیر درس گرفته و اسیر تفکران مشاورانی نشوید که دلسوز شما نیستند و فقط و فقط به منافع خود می اندیشند.
تعویض مربی را حق شما می دانیم اما نه مربی ای که با مشکلات ساخته و با همه نداری ها و کمبودها و اعتصاب ها و کناره گیری ها در هفته های اخیر پای نساجی ایستاده و نتایج قابل قبولی کسب کرده و تیم را تا رتبه چهارم جدول بالا کشیده است.
جناب آقای پرهام
مردم قائمشهر اجازه نمی دهند مرد اخلاق شهرشان اسیر بازی های پشت پرده شده و مطمئنا پذیرای فردی که به نساجی توهین کرده و بدترین رفتارها را در زمان حضور این تیم در تبریز به نمایش گذاشته و حتی اقداماتی علیه مربی محبوب قائمشهر (نادر دست نشان) انجام داده نخواهند بود و مصرانه از شما درخواست دارند ضمن حفظ حرمت و شخصیت جناب آقای حسین مسگرساروی، اجازه دهید تیم به روند رو به رشد خود با کادر فنی بومی اش ادامه دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی