بازدید 7511

کارچاق‌کن حرفه‌ای در تهران دستگیر شد

کد خبر: ۶۵۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹ 31 December 2016
رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد از دستگیری یک مجرم یقه‌سفید و کارچاق‌کن حرفه‌ای که سوژه‌های خود را از مرکز مدیریت می‌کرد، خبر داد. 

به گزارش میزان غلامعلی دهشیری با اعلام این خبر افزود: با مراجعه فردی به یکی از شعب دادگاه انقلاب یزد پیرامون پرونده حمل و نگهداری قریب به ٢٠٠ کیلوگرم مواد مخدر و پیگیری وضعیت پرونده، از آنجا که نامبرده هیچ سمتی در این پرونده نداشت، مسئله به حفاظت و اطلاعات دادگستری سپرده شد.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری یزد ادامه داد: پس از بررسی و انجام بازجویی‌ اولیه مشخص شد فرد مشکوک به همراه پدر یکی از متهمان در محل دادگاه انقلاب حاضر شده و قصد داشته در پرونده اعمال نفوذ کند.

این مقام قضائی اظهار کرد: این فرد با استفاده از سادگی پدر یکی از متهمان زندانی و عقد قرارداد در ازای حل‌و‌فصل پرونده قضائی آنان خارج از سیکل عادی، مبلغ ٥٠٠‌ میلیون ریال درخواست کرده و ٢٥٠‌ میلیون ریال را همان ابتدای امر دریافت کرده است.

وی با اشاره به اینکه بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مغز متفکر این کارچاق‌کنی فرد دیگری است که از پشت قصه، این قضیه را مدیریت می‌کند، تصریح کرد: با اعتراف فرد دستگیرشده و بررسی مدارک همراه متهم، مشخص شد فرد دیگری با غصب عنوان یکی از کارکنان دادگاه انتظامی قضات تهران، قصد اعمال نفوذ داشته و تمام این مراحل را نیز بدون حضور در یزد و فقط به صورت مدیریت از راه دور دنبال می‌کرده است.

دهشیری خاطرنشان کرد: با ارجاع پرونده به شعبه ششم بازپرسی دادسرای یزد و بررسی مجدد ادله جرم، با صدور نیابت قضائی و هماهنگی با حفاظت و اطلاعات مرکز، متهم در تهران دستگیر شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی