بازدید 2865
۱

اظهارات عجيب حدادی و واکنش به شایعه پناهندگی

سال 2011 هم که سر جراحی به آلمان رفتم، دیدم یکی از رسانه‌ها عنوان کرده حدادی پناهنده شده است. واقعا آن زمان تعجب کردم که چرا من باید پناهنده شوم. در مورد حواشی اخیر هم باید بگویم اگر اتفاقی افتاده یا مشکلی داشتم الان اینجا نبودم. خودم هم در اردوی پیش از المپیک در آلمان این چیزها را شنیدم و ترسیدم گفتم شاید اتفاقی افتاده باشد.
کد خبر: ۶۵۲۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 31 December 2016
احسان حدادی در نشست خبری امروز خود مقابل خبرنگاران حرف‌های عجیب و غریبی زد.
به گزارش تابناک ورزشی،احسان حدادی امروز در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
وی در مورد اینکه چرا مصدومیت پیش از المپیک رسانه‌ای نشد، اعلام کرد من تجربه آسیب‌دیدگی را در المپیک پکن داشتم در آن زمان می‌توانستم طلا بگیرم اما مصدومیت اجازه نداد. سال گذشته هم که برای المپیک کار را آغاز کردم، زانویم درد داشت و به دلیل اینکه ریسک بزرگی بود نمی‌توانستم عمل کنم چون نمی‌دانستم بعد از آن می‌توانم به المپیک برسم یا خیر.
وی افزود:من سه عمل جراحی انجام داده‌ام، در واقع به روی چال رفتم و خوابیدم و به دکتر گفتم که هر چیزی که مشکل دارد را درست کن. داروهای بی هوشی روی ذهن تاثیر زیادی دارد. بعد از سه عمل جراحی گذشته که داشتم یعنی لوزه، کتف و مهره کمر، من کمی فراموشی گرفته‌ام و به همین دلیل تلاش کردم که یک بار بیهوش شوم. هزینه عمل بعد از  المپیکم خیلی زیاد شد و به غیر از هتل و پرواز حدود 100 میلیون تومان شد. در مدتی که در ایران بودم روزهای سختی را سپری کردم. دوران نقاهت برای افراد سنگین وزن و همواره کسی که تمرین می‌کند سخت است. من دو ماه روی ویلچر بودم و اصلا دوست نداشتم که خانواده‌ ام من را این گونه ببینند. البته هزینه کیش را فکر می‌کنم فدراسیون پرداخت کرد و به نوعی باید بگویم که همه چیز خیلی خوب است. فدراسیون پیگیر شرایط من بود و ماشین می فرستاد تا من به جاهایی که می‌خواهم بروم. البته بودجه فدراسیون کم است و توانشان همین است.
وی در مورد اینکه قبل و بعد از المپیک حواشی زیادی برای شما وجود داشت و حتی گفته می‌شد شاید به ایران بازنگردید،‌گفت:‌ ابتدا این را باید بگویم که پشت سر انسان‌های موفق همیشه حاشیه وجود داشته. به عنوان مثال یک مجری تلویزیون که مطرح می‌شود همه برای او حرف درمی‌آورند. نمی‌گویم ورزشکار خوبی هستم اما سعی می کنم طوری زندگی کنم که خدا و بنده‌اش از من راضی باشد.
حدادی ادامه داد: سال 2011 هم که سر جراحی به آلمان رفتم، دیدم یکی از رسانه‌ها عنوان کرده حدادی پناهنده شده است. واقعا آن زمان تعجب کردم که چرا من باید پناهنده شوم. در مورد حواشی اخیر هم باید بگویم اگر اتفاقی افتاده یا مشکلی داشتم الان اینجا نبودم. خودم هم در اردوی پیش از المپیک در آلمان این چیزها را شنیدم و ترسیدم گفتم شاید اتفاقی افتاده باشد. 



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تو که راست میگی !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار