بازدید 4021

هوشیاری سیاسی و دینی بزرگترین سرمایه ملت ایران است

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز 9 دی، هوشیاری سیاسی و دینی را بزرگترین سرمایه ملی عنوان کرد.
کد خبر: ۶۵۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ 28 December 2016
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز 9 دی، هوشیاری سیاسی و دینی را بزرگترین سرمایه ملی عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس اظهار کرد: ملت ایران مدت ها پس از فتنه گری های گوناگون مخصوصا پس از اقدامات سخیف و شنیع در روز عاشورای آن سال با حضور یکپارچه و تعیین کننده خود در صحنه تیغ بر ناراستی ها و ظلم بر انقلاب کشید و اراده خویش را مجددا بر صراط اصیل انقلاب حاکم کرد و با رهنمودهای پیشوای معزز انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مسیر حرکت آتی کشور را مشخص کرد.

وی افزود: در آن موقعیت حساس که آمریکا و برخی کشورهای غربی و صهیونیست‌های بی صورت و بی سیرت با مکر و حیله گری به دنبال آشفته سازی و اغواگری حوزه سیاست داخلی کشور ما بودند و با تفکری نارس و منافقانه حتی اقدامات زشتی که در روز عاشورای آن سال رخ داد را، مجددا پایه ماجراجویی جدید قرار دادند؛ ملت مجاهد ایران با غیرت دینی و انقلابی با نشان دادن اراده قوی خود صحنه را خود بدست گرفت.

رئیس مجلس در پایان گفت: این هوشیاری سیاسی و دینی بزرگترین سرمایه ملت ایران بوده و هست که هیچ چیزی عین آن نمی توان یافت. قدردانی از این همت عالی ملت نستوه، راست اندیشی در دین و مسیر روحانیت و صداقت در پیمودن راه امام (ره) و شهدای عظیم الشان انقلاب و پیروی از راهنمایی های رهبر معظم انقلاب و خدمت خالصانه به خلق است تا با وفاق ملی دژ انقلاب را در مقابل بیگانان مستحکم نماییم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی