بازدید 5704

آلودگی هوا مدارس تبریز را تعطیل کرد

کد خبر: ۶۵۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۸ 26 December 2016
آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به علت تداوم آلودگی هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی مناطق شهری و روستایی نواحی پنجگانه تبریز را برای روز دوشنبه در نوبت صبح و بعداز ظهر تعطیل اعلام کرد.

به گزارش ایرنا و بر اساس اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان این تصمیم در نشست کمیته اضطرار آلودگی هوای تبریز گرفته شده است.
 
بر این اساس مدارس استثنایی تبریز هم در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.
بر پایه این اطلاعیه امتحانات نهایی و امتحانات هماهنگ استانی ویژه بزرگسالان و آموزش از راه دور در ساعت مقرر برگزار می شود.
 
به گزارش ایرنا، شاخص آلودگی هوای کلانشهر تبریز در روز گذشته « شنبه » با وجود بارش برف به 170 پی اس آی رسید و در وضعیت ناسالم و هشدار برای تمامی گروه های سنی قرار داشت.
آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه جداگانه ای مدارس تعدادی از شهرستان های استان را هم به دلیل بارش برف و تداوم سرما برای روز دوشنبه تعطیل اعلام کرد.
 
بر اساس این اطلاعیه در شهرستان شبستر و بخش های صوفیان و تسوج مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول در مناطق شهری و روستایی در نوبت قبل از ظهر تعطیل است و مدارس مقطع متوسطه دوره دوم با یک ساعت تاخیر شروع می شوند.
 
در شهرستان آذرشهر و ممقان مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در مناطق شهری و تمامی مدارس مناطق روستایی و تمامی مدارس استثنایی تعطیل است.
در بخش گوگان مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در مناطق شهری و روستایی و تمامی مقاطع تحصیلی مدارس استثنایی تعطیل است.
 
در اسکو ، شهر جدید سهند و بخش های ایلخچی و خسروشاه مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در مناطق شهری و روستایی و تمامی مقاطع مدارس استثنایی تعطیل است و مدارس مقاطع متوسطه دوره اول و دوم در مناطق شهری روستایی با یک ساعت تاخیر شروع می شود.
در شهرستان های چاراویماق، ورزقان و بخش خاروانا مدارس مقاطع پیش دبستانی در مناطق شهری و روستایی و تمامی مدارس استثنایی تعطیل است و مدارس مقاطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم در مناطق شهری و روستایی با یک ساعت تاخیر شروع می شوند.
 
در شهرستان میانه و بخش آچاچی مدارس مقاطع پیش دبستانی در مناطق شهری و تمامی مدارس مناطق روستایی و استثنایی تعطیل است.
 
در شهرستان هشترود مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در مناطق شهری و روستایی و تمامی مدارس استثنایی تعطیل است و مدارس مقاطع متوسطه دوره اول و دوم در مناطق شهری و روستایی با یک ساعت تاخیر شروع می شود.
در شهرستان مرند مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در مناطق شهری و روستایی تعطیل است.
 
در شهرستان بستان آباد مدارس تمامی مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع می شود .
در بخش کندوان شهرستان اسکو مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و تمانی مدارس استثنایی تعطیل است.
 
در شهرستان جلفا مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در مناطق شهری و روستایی، مقطع متوسطه دوره اول مناطق روستایی و تمامی مقاطع مدارس استثنایی تعطیل است و مدارس مقطع متوسطه دوره اول شهری و دوره دوم شهری و روستایی با یک ساعت تاخیر شروع می شود.
 
بر پایه این اطلاعیه امتحانات نهایی و امتحانات هماهنگ استانی ویژه بزرگسالان و آموزش از راه دور در ساعت مقرر برگزار می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی