بازدید 3494
۷

روایت اسطوره کشتی از تن ندادن به خواسته تلویزیون

«عبدالله موحد» به عنوان یکی از بزرگ‌ترین چهره‌های تاریخ کشتی ایران، به برنامه تلویزیونی روح پهلوانی دعوت شد اما دست‌اندرکاران این برنامه تشخیص دادند که کراوات او با «روح پهلوانی» در تضاد است.
کد خبر: ۶۵۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 24 December 2016
برخورد ناامیدکننده تلویزیون با یکی از چهره‌های اساطیری کشتی ایران، خبری نبود که لابه‌لای هیاهوی شب‌های شلوغ و پررفت‌وآمد رسانه ملی محو شود.
 
به گزارش تابناک ورزشی، «عبدالله موحد» به عنوان یکی از بزرگ‌ترین چهره‌های تاریخ کشتی ایران، به برنامه تلویزیونی روح پهلوانی دعوت شد اما دست‌اندرکاران این برنامه تشخیص دادند که کراوات او با «روح پهلوانی» در تضاد است و از موحد خواستند تا بدون کراوات به استودیو وارد شود.

موحد اما این پیشنهاد را نپذیرفت و حاضر نشد به هر قیمتی روی آنتن رسانه ملی برود. این رفتار صداوسیما، در مقابل مردی اتفاق افتاد که با یک طلای المپیک، 5 طلای جهانی و 2 طلای بازی‌های آسیایی بارها برای ایران افتخار به دست ‌آورده است. سهم مردی که یک روز پیشنهاد تیم ملی کشتی آمریکا را به خاطر تعصب به ایران رد کرد، در بسته صداوسیما بود.
 
وی در این باره به اینسا گفت: «من به یک برنامه تلویزیونی دعوت شدم و به استودیوی این برنامه رفتم اما ظاهرا مسئولان این برنامه کراوات من را نپسندیدند و به همین خاطر من هم تصمیم گرفتم در این برنامه شرکت نکنم. شرکت در برنامه‌ای که در آن قرار است از لباس من ایراد بگیرد، چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ من این مدل از برخورد را درک نمی‌کنم. کراوات زدن چه عیبی دارد که آن را در تلویزیون ممنوع کرده‌اند؟»
 
اسطوره کشتی کشورمان ادامه داده: «قصد ندارم از کسی ایراد بگیرم. اگر از قبل به من می‌گفتند که کسی حق ندارد در تلویزیون کراوات بزند، با ظاهر دیگری به برنامه می‌رفتم. من همیشه از کراوات استفاده نمی‌کنم اما در آن روز به خصوص شاید این بدشانسی من یا بدشانسی تهیه‌کننده آن برنامه بوده که من تصمیم به کراوات‌زدن گرفتم. هیچکس حق ندارد به من بگوید چه لباسی بپوش. حداقل تا زمانی که لباس من به نگاه عمومی جامعه آسیب نرساند.»
 
روایت اسطوره کشتی از تن ندادن به خواسته تلویزیون 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
هنوز نمیدونه ک کراوات ممنوعه تو تلویزیون .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
شاید میدونست . اما توجیه نشده بود که تو مملکت ما دلیل قانع کننده (عامه فهم)برای مسائلی این چنینی . حصوصاً موسیقی ندارند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
ایشون امریکا بودند ایران تشریف نداشتند سالهای زیادی
> ؟؟؟؟؟؟؟
کجاش ناامید کننده بوده؟؟
قانون برای همه است یا فقط برای مردم عادی جامعه؟؟
برای همه کراوات ممنوع نیست و مهمانان خارجی کراوات میزنن حتا مهمانانی از سوریه و فلسطین
ما مردم پشتتیم اسطوره. سیمای میلی نمیدونه که خیلی وقته پیش مردم قربی نداره
فقط ميگم دمت گرم پهلوان
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار