بازدید 3925

کسب 6 مدال در دومین روز قهرمانی آسیا

درپایان روز دوم رقابت‌های وزنه برداری جام باشگاه‌های آسیا و قطر کاپ به میزبانی شهر دوحه دسته 85 کیلوگرم علی مکوندی 2 نشان نقره و یک برنز گرفت و وحید خدادادی 2 مدال برنز و یک نقره را دشت کرد.
کد خبر: ۶۴۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱ 16 December 2016
مکوندی و خدادادی دو وزنه بردار شرکت ملی حفاری اهواز توانستند در رقابتهای وزنه برداری جام باشگاههای آسیا به سه مدال نقره و سه برنز دست یابند.
به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، روز دوم رقابت‌های وزنه برداری جام باشگاه‌های آسیا و قطر کاپ به میزبانی شهر دوحه، امروز (پنجشنبه 25 آذرماه) با حضور دو وزنه بردار کشورمان(علی مکوندی و وحید خدادادی) درهتل اینترکونتینتال محل برگزاری این مسابقات انجام شد.
برهمین اساس در پیکارهای دسته 85 کیلوگرم 15 وزنه بردار به روی تخته رفتند.
درپایان رقابت دسته 85 کیلوگرم علی مکوندی 2 نشان نقره و یک برنز گرفت و وحید خدادادی 2 مدال برنز و یک نقره را دشت کرد.
 
عملکرد وزنه برداران کشورمان درحرکت یکضرب:
علی مکوندی وزنه بردار تیم شرکت ملی حفاری اهواز در حرکت یکضرب وزنه های 144، 150 و 153 کیلویی را بالای سربرد تا در این حرکت به مقام دومی و مدال نقره دست یابد
وحید خدادادی دیگر وزنه بردار تیم شرکت ملی حفاری در حرکت یکضرب فقط در مهار وزنه 144 کیلوگرمی موفق بود و وزنه های 150 و 151 کیلویی را نتوانست بالای سر ببردتا به نشان برنز برسد.
در این وزن حسونا فارس از قطر با 157 کیلوگرم در جایگاه نخست قرار گرفت.

عملکرد وزنه برداران کشورمان درحرکت دو ضرب و مجموع:
مکوندی وزنه‌های 182 و 191 کیلوگرم را مهار کرد ولی از پس وزنه 199 کیلویی برنیامد تا در حرکت دوضرب سوم شود. وی با مجموع 344 کیلوگرم به مدال نقره رسید.
خدادادی وزنه‌های 182 و 192 را به نام خود ثبت کرد اما در مهار وزنه 201 کیلویی ناموفق بود و با همان وزنه 192 کیلویی به مدال نقره حرکت دوضرب دست یافت. وی با حدنصاب 336 کیلوگرم در مجموع سوم شد و به مدال برنز بسنده کرد.
حسونا هم در دوضرب 195 کیلو را بالای سر برد و با مجموع 352 کیلوگرم به سه مدال طلا دست یابد.
 
همچنین در قطر کاپ نیز حسونا فارس از کشور میزبان به مدال طلا دست یافت. علی مفتاح از لیبی به مدال نقره این جام رسید. محمد ایهاب دارنده مدال برنز دسته77 کیلوگرم المپیک 2016 ریو، از مصر با مجموع 343 کیلو به مدال برنز بسنده کرد.
کسب 6 مدال در دومین روز قهرمانی آسیا 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی