بازدید 2222
برای سومین سال متوالی؛

سود صنعت هوایی جهان با روند نزولی پیش می‌رود

انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی» اعلام کرد، برای سومین سال متوالی به دلیل کاهش رشد اقتصاد جهانی، سود حاصل از این بخش با روند نزولی روبرو شده است.
کد خبر: ۶۴۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 13 December 2016
انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی» اعلام کرد، برای سومین سال متوالی به دلیل کاهش رشد اقتصاد جهانی، سود حاصل از این بخش با روند نزولی روبرو شده است.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری «ترید عربیا»، بر اساس تحلیل های انجام گرفته از سوی «انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی»  بر روی صنعت ایرلاین جهانی، انتظار می رود که سود این بخش در سال ۲۰۱۷ میلادی به ۲۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار کاهش یابد.

همچنین این نهاد بین المللی اعلام کرد، مجموع درآمد حاصل از این بخش به ۷۳۶ میلیارد دلار خواهد رسید.  

البته  «انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی»، سود ایرلاین های جهانی را برای سال ۲۰۱۶ میلادی ۳۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار برآورد کرده؛ این در حالی است که پیش از این در ماه ژوئن رقم ۳۹ میلیارد دلار و ۴۰۰ میلیون دلار برای سود صنعت ایرلاین جهانی در سال جاری میلادی پیش بینی شده بود.  

در همین حال این برای سومین سال متوالی است که سود حاصل از بخش صنعت هوایی با روند نزولی روبرو می شود و علت اصلی آن به کاهش رشد تولید ناخالص جهانی و نیز افزایش هزینه ها بازمی‌گردد.  

بر همین اساس، این نهاد بین المللی اعلام کرد، انتظار  می رود بهای نفت در سال ۲۰۱۷ میلادی با افزایش روبرو شود که این موضوع به طور حتم به عنوان عامل اصلی کاهش سود صنعت ایرلاین جهانی خواهد بود؛ این در حالی است که میانگین بهای نفت در سال ۲۰۱۶ میلادی ۴۴.۶ دلار در هر بشکه بود و انتظار می رود قیمت نفت در سال ۲۰۱۷ میلادی به ۵۵ دلار در هر بشکه افزایش پیدا کند و این مسئله باعث می شود تا بهای سوخت جت از ۵۲.۱ دلار در هر بشکه برای سال ۲۰۱۶ میلادی به ۶۴.۹ دلار در هر بشکه در سال ۲۰۱۷ میلادی جهش پیدا کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار