بازدید 2836

آتش سوزی در یکی از مراکز اسلامی ملبورن

کد خبر: ۶۴۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 11 December 2016
به دنبال آتش‌ سوزی گسترده مشکوکی که اوایل صبح امروز (یکشنبه) یکی از مراکز اسلامی در شهر ملبورن مرکز ایالت ویکتوریای استرالیا را فرا گرفت، کارشناسان ارجاعی را به گروه تروریستی داعش که به زبان‌های انگلیسی و عربی بر روی دیوار این مرکز اسلامی اسپری شده بود، کشف کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آنادولو، دایره آتش سوزی عمدی پلیس ویکتوریا در حال تحقیق درخصوص این آتش سوزی است که ساعت 2:30 بامداد امروز به وقت محلی گزارش شد و 50 دقیقه طول کشید تا آتش‌نشانان کنترل آن را به دست گیرند.

روزنامه دی ایج گزارش داد: این مرکز اسلامی در شش ماه گذشته هدف سه حمله آتش زنی عمدی قرار گرفته است.

جوزف هارتوینگ، کارآگاه ارشد پلیس ویکتوریا گفت: براساس ارزیابی اولیه ما از صحنه آتش سوزی به نظر می‌رسد که شرایط بسیار مشکوک است به ویژه درخصوص نحوه چگونگی آغاز این آتش سوزی. این آتش سوزی تاثیر بسیار زیادی بر این مرکز دارد و ما در تلاشیم تا نهایت تلاش خود را انجام دهیم. هدف ما شناسایی عامل و دلیل او از انجام این کار است.

در همین حال یکی از اعضای جامعه محلی مسلمانان استرالیا که خواست نامش فاش نشود، گفت: نابودی این مرکز اسلامی تاثیر ویران‌گری دارد. این مرکز چیزی بیشتر از یک مکان عبادت است. اینجا مکانی است برای آموزش و اطلاعات و گردهمایی‌های مسلمانان.

مساجد و مراکز اسلامی در سراسر استرالیا توسط گروه‌های راست افراطی هدف حملات و جنایت‌های مربوط به نفرت و انزجار قرار گرفته‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار