بازدید 4962

حقوق کارگران باید بیش از ۱۰ افزایش یابد

نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس با بیان اینکه حقوق کارگران باید بیش از ۱۰ درصد درنظر گرفته شده برای کارمندان در سال آینده افزایش یابد، گفت: تفاوت بسیاری بین حقوق کارگران و سایر حقوق‌بگیران دولتی وجود دارد.
کد خبر: ۶۴۷۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ 11 December 2016
نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در خصوص وضعیت حقوق و دستمزد کارگران در سال 96, گفت: کارگران به عنوان قشری زحمت کش اما همواره از حداقل حقوق برخوردار هستند، بنابراین باید برای وضعیت معیشت آنها تصمیم‌گیری کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متوسط حقوق یک خانواده حدود دو و نیم میلیون است، تصریح کرد: هم‌اکنون دریافتی کارگران 840 هزار تومان است لذا افزایش حقوق کارگران باید بیش از میزان تورم در نظر گرفته شود، متاسفانه در سال گذشته حقوق کارگران به اندازه 12 درصد (میزان تورم) افزایش داشت.

وی با بیان اینکه حقوق سال جاری کارگران باید بیش از  10 درصد درنظر گرفته شده برای کارمندان افزایش یابد، گفت: 10 درصد حقوق 30 میلیونی یک پزشک 3 میلیون می‌شود در حالیکه 10 درصد افزایش برای حقوق کارگران یعنی افزایش به میزان 80 هزار تومان که این افزایش با سایر بخش‌ها تناسب ندارد، در حقیقت تناسب پلکانی برای افزایش حقوق کارگران باید در نظر گرفته شود.

نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، با یادآوری پیشنهاد افزایش حقوق مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی، گفت: در لایحه برنامه ششم پیشنهاد داده شد تا مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد امام از حداقل 20 درصد حقوق کارگران برخوردار باشند، از این رو این پیشنهاد در کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مطرح و تصویب شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار