بازدید 2675
۱

اعتراض سرمربی تیم‌ملی به عدم همکاری باشگاه‌ها

باشگاه ها هیچ همکاری و تعاملی با تیم ملی نداشته و فقط انتظار تعامل از سوی ما را داشتند و همکاری تیم ملی هم باعث بروز چنین اتفاقی شد.
کد خبر: ۶۴۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱ 11 December 2016
سرمربی تیم ملی تکواندو با انتقاد از برنامه ریزی لیگ برتر گفت:برگزاری رقابتهای سه هفته پایانی دور رفت بیشترین لطمه را به تیم ملی زد و با چند تکواندوکار آسیب دیده راهی باکو شدیم.
به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان بعد از کسب فقط یک طلا در گرندپری اظهار داشت: ما بیشترین لطمه را از داخل ایران به دلیل برگزاری آخرین مرحله دور رفت لیگ خوردیم که باعث آسیب دیدگی اکثر نفرات تیم شد. برنامه ریزی برای برگزاری سه بازی در یک روز زیاد جالب نبود. ضمن اینکه باشگاهها هیچ همکاری و تعاملی با تیم ملی نداشته و فقط انتظار تعامل از سوی ما را داشتند و همکاری تیم ملی هم باعث بروز چنین اتفاقی شد.
مقانلو گفت: من نمی دانم کدام موضوع برای ما اهمیت بیشتری دارد، لیگ یا رقابتهای جهانی و جایزه بزرگ که وصل می شود به المپیک! ما داخل اردو آسیب ها را ترمیم می کنیم و امیدوارم این نفرات به شرایط آرمانی برسند. اسبقی، هادی پور و یعقوبی آسیب دیده هستند و امیدوارم در جام جهانی حداکثر استفاده را از این نفرات ببریم.
وی با اشاره به فشار های وارده به تیم ملی بعد از ریو ۲۰۱۶ اظهار داشت: آهسته آهسته در حال ترمیم شرایط روحی، روانی تیم هستیم، چرا که بزرگترین لطمه را در دیدارهای برون مرزی از همین فشارهای داخل کشور متحمل شدیم. ان شالله روزی برسد که همه برای کمک به تیم ملی این فشارها را کم کرده و قهرمانان ما بتوانند بهتر مبارزه کنند.
اعتراض سرمربی تیم‌ملی به عدم همکاری باشگاه‌ها 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نخیر اگر قرار باشد شما دست از سر تکواندو برندارید و در المپیک بعد هم افتضاح به بار بیاورید حق کاملا با باشگاههاست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار