بازدید 6655
نشست‌خبری

برانکو:پرسپولیس قهرمانانه جنگید/نوراللهی در حد تیم ملی است

به امیری و طارمی بابت گلزنی و بازی خوبشان تبریک می‌گویم، امیدوارم این روند خوب ادامه پیدا کند. موقعیت‌های ما بد نبود اما حریف‌مان قدر بود. در مجموع تیم ما قهرمانانه جنگید.
کد خبر: ۶۴۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 10 December 2016
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتظار ما از گلزنی امیری و طارمی طبیعی است.
به گزارش تابناک ورزشی، برانکو پس از پیروزی 2 بر یک مقابل پدیده و صدرنشینی در نشست خبری گفت: موقعیت‌های خوبی داشتیم. بازهم تبریک می‌گویم به بازیکنانم که تمام نیرویشان را حتی تا ثانیه آخر به کار گرفتند. باید از هیات فوتبال مشهد و خراسان هم تشکر کنم. بعد از آن بارش برف به شکل خوبی از ما پذیرایی کردند. می‌دانیم قصد خیری در میزبانی داشتند و شرایط خوبی فراهم کردند و هواداران بازی خوبی دیدند.
وی در مورد گلزنی امیری و طارمی در این بازی گفت:طبیعی انتظار ما همین بود. به امیری و طارمی بابت گلزنی و بازی خوبشان تبریک می‌گویم، امیدوارم این روند خوب ادامه پیدا کند. موقعیت‌های ما بد نبود اما حریف‌مان قدر بود. در مجموع تیم ما قهرمانانه جنگید.
برانکو در مورد قضاوت داور مسابقه گفت:  منظور شما را از سوال تان در مورد داوری را نفهمیدم! شما از داوری انتقاد دارید؟ فکر می‌کنم داور به وظایفش خوب عمل کرد و حداکثر توانش را در این بازی گذاشته بود و به داور تبریک می‌گویم.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تقاضای تغییر زمان بازی با ذوب آهن را دارید گفت: مقررات بین الملی است که وقتی بازی انجام نمی شود 24 ساعت منتظر بمانیم. درست است یک روز کمتر وقت برای ریکاوری داریم اما نیازی به تغییر زمان بازی با ذوب آهن نیست.
برانکو در مورد غیبت عالیشاه و احمدزاده،  گفت: نورالهی، عالیشاه و احمدزاده کیفیت خوبی دارند. بازیکنی مثل نوراللهی در حد تیم ملی ایران است.  طبیعی است نبود این سه بازیکن تاثیرگذار است اما بازیکنان جایگزین شانس‌شان را به خوبی فراهم کردند. خودتان هم ملاحظه کردید که هرچه بیشتر بازی به صادق محرمی برسد خوب است.شهاب زاهدی بازیکن 20 ساله و طاهرخانی 18 ساله هم در فهرست ما هستند و درویش هم 18 سال دارد و تیم خوبی داریم.
سرمربی پرسپولیس در مورد رضایتش از نتیجه و تعویض در دقیقه 90 صادق محرمی که راضی به تساوی بود، گفت: طبیعی است که تا ثانیه‌های آخر به فکر بازی بودیم. صادق محرمی را به عنوان هجومی وارد زمین کردیم ولی ، منطقی نبود که انتظار گلزنی از او داشته باشیم که نتیجه را عوض کند. خودتان شوق بازیکنان را دیدید که تا ثانیه آخر به دنبال برد بودند. نورالهی را به عنوان مهاجم دوم وارد زمین کردیم و هم موج دوم حریف را مهار کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست