بازدید 2862

تنها دغدغه تیم‌ملی در رقابت‌های‌جهانی

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت تغییرات قوانین بر نتایج بدست آمده بسیار تأثیرگذار است و با توجه به اینکه کشتی گیران ما چند سال در قانون قدیم کار کرده اند و بیشتر بر فنون خاک مسلط هستند باید برای موفقیت بیشتر تلاش کنند.
کد خبر: ۶۴۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 09 December 2016
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: ملی‌پوشان اعزامی به رقابتهای جهانی از آمادگی مطلوبی برخوردارند و تنها دغدغه ما تغییر قوانین است.
به گزارش تابناک ورزشی، علی اشکانی در مورد تغییر قوانین و دغدغه های خاص در این رابطه تصریح کرد: تغییرات قوانین بر نتایج بدست آمده بسیار تأثیرگذار است و با توجه به اینکه کشتی گیران ما چند سال در قانون قدیم کار کرده اند و بیشتر بر فنون خاک مسلط هستند باید برای موفقیت بیشتر تلاش کنند.
وی ادامه داد: برای اینکه کشتی گیران ما به طور کامل با قوانین جدید خود را وفق دهند نیاز به زمان و کار کردن بیشتر است و در کوتاه مدت نباید انتظار کسب نتیجه داشت.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه نفرات اعزامی مشکل خاصی برای حضور در مسابقات جهانی ندارند، گفت: هر نتیجه ای که بدست آید را نمی توان آن را به حساب خود بگذاریم. چه زمانی که موفقیتی حاصل شود و چه زمانی که نتیجه لازم را بدست نیاوریم، چراکه زمان برای آماده سازی بسیار محدود بود. ضمن اینکه کشتی گیران ما به طور کامل با قوانین آشنایی پیدا نکرده و در تورنمنت جدی با قوانین جدید محک نخورده اند.
تنها دغدغه تیم‌ملی در رقابت‌های‌جهانی 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی