بازدید 5962

دایی از صدرجدول فاصله گرفت

کد خبر: ۶۴۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ 08 December 2016
دیدار تیم های نفت تهران و گسترش فولاد تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، ورزشگاه تختی تهران از ساعت 15 امروز میزبان بازی نفت تهران و گسترش فولاد تبریز بود که در پایان این مسابقه به تساوی انجامید.
 
علیرضا فغانی داور این بازی بود و دو تیم با ترکیب زیر پا به میدان گذاشتند.

 نفت تهران:
میلاد فراهانی، رضا علیاری، محمد دانشگر، آرش رضاوند، اکبر صادقی، محمد قاضی، رضا اسدی، ایگور پراهیچ، فرید محمدی زاده، عباس بوعذار و ارسلان مطهری

سایپا:

کوروش ملکی، یوسف سیدی، مرتضی اسدی، داریوش شجاعیان، محمد رضا خلعتبری، محسن حسینی، علیرضا نقی زاده، لوسیانو پریرا، بابک حاتمی، مسعود ابراهیم زاده و رضا خالقی فر

 بازی پایا پای از سوی هر دو تیم آغاز شد، تیم نفت برتری نسبی نسبت به حرف خود داشت در دقیقه 16 ضربه مطهری با فاصله کمی از کنار دروازه گسترش به بیرون رفت. در دقیقه 27 شوت خطرناک پریرا با فاصله از کنار دروازه نفت توپ به بیرون رفت.

 در دقیقه 33 گل اول بازی به ثمر رسید؛ ارسال داریوش شجاعیان را محسن حسینی با ضربه سر درون دروازه نفت قرار داد. در دقیقه 44 ضربه بوعذار از درون محوطه جریمه به سمت دروازه گسترش روانه شد که این توپ تبدیل به گل نشد. در نهایت این بازی در نیمه اول با رتری 1-0 گسترش به پایان رسید.

نیمه دوم با برتری نفتی ها آغاز شد و این تیم برای جبران نتیجه از خمان ابتدا تهاجمی کار را آغاز کرد. در دقیقه 50 پاس قاضی به دانشگر رسید که ضربه خطرناک این بازیکن با فاصله کمی از کنار دروازه گسترش به بیرون رفت. 

نفت همچنان تیم برتر میدان بود در دقیقه 64 ضربه خطرناک قاضی از کنار دروازه تیم گسترش باز هم به بیرون رفت، و راهی به دروازه پیدا نکرد. در دقیقه 74 بالاخره نفت مزد حملات خود را گرفت و  ارسال اکبر صادقی را رضا اسدی با ضربه سر وارد دروازه کرد تا نتیجه بازی 1-1 مساوی شود. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با تساوی به پایان رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی