بازدید 26536
۹

دغدغه برخی ترویج «گردشگری تایلندی» است/شکایت به خاطر مقایسه شدن با سوشا مکانی!

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی‌روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۶۴۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰ 08 December 2016
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.  
  
از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۹
ما ؟ تایلند ؟ تابناک عزیز لطفاً بفرمایید در سال چند ایرانی به تایلند سفر می کنند و به کدام قسمت از تایلند . شاید سوء تفاهمی که برای بر خی پیش آمده برطرف شود .
متاسفم برای برخی سخنان غیر مستند و شعاری که توسط برخی گفته می شود .
آقای قاسمی شما چند بار تایلند رفته اید که ایران اسلامی را با تا یلند مقایسه می کنید؟
مطمئن باشید در حال حاضر دغدغه هیج ایرانی گردش و تایلند نیست . دغدغه فعلی ما گذران امورات زندگی است . کسی که در حال حاضر به فکر تایلند است باید شکم سیری داشته باشد .
چرا در مورد مباحثی مثل کنسرت و از این قبیل نظر سنجی انجام نمی دهند؟ چرا برخی نمی خواهند نظر اکثرت را قبول کنند. مگر ما خودمان قدرت تشخیص نداریم؟ ما هم دوست داریم مثل خیلی از کشورهای دیگر بی دغدغه زندگی کنیم و درکنار خستگی کار گاهش لذت ببریم از زندگی.
خدا عقل و شعور به ادما داده،اوني كه ميخواد سوار قطار كربلا بشه به خودش مربوطه و كساني هم كه ميخوان مسيرهاي ديگري رو برن به خودشون مربوطه
آقای قاسمی
مادرم هرچه داشت داد تا کربلا برود دوست دارد بازهم برود ولی بخدا قسم شما را نمی شناسد و اگر شما با قطارتان بیایید سوار نمی شود.
امثال مادرمن که بیش ا شصت سال دارد از طفولیت عاشق امامشان هستند.
امیدوارم خداوند همه مجانین را شفا عاجل دهد
لابد اگر زنده باد اصولگرایی میگفتند ، کشور آباد و نفوذ دشمن رقیق میشد ؟ !!!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی