بازدید 4564
۲

نامه کارلوس کی‌روش به رویانیان

کد خبر: ۶۴۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 08 December 2016
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان به محمد رویانیان مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس نامه ای نوشته و برخی مسائل را مطرح کرده بود.
به گزارش تابناک ورزشی، پیش از اینکه برانکو به ایران بیاید، در بین فوتبال دوستان اعلام می شد کی روش از هیچ مربی ای هراس ندارد و در واقع آلترناتیوی نمی بیند که بخواهد با او جدل کند؛ البته غیر از کرانچار که دوستان کی روش خیلی زود او را از کشور بیرون کردند!
امیر قلعه نویی البته در این میان همیشه مورد حمله های گاه و بیگاه سرمربی تیم ملی قرار داشت ولی با گذشت زمان و دیدن رفتار کی روش با برانکو و پیش بینی که قلعه نویی انجام داده بود اکثرا حق را به سرمربی تراکتورسازی دادند.
حالا نامه هایی از کی روش خطاب به رویانیان به بانک ورزش رسیده که نشان می دهد رابطه بد کی روش با پرسپولیس تنها به خاطر شخص برانکو نیست و او علاوه بر مشکلی که با سرمربی کروات دارد، مشکلی هم با تیم پرسپولیس و افراد شاغل در آن دارد.
در زیر نامه کی روش به رویانیان، مدیرعامل وقت پرسپولیس را مشاهده می کنید:
نامه کارلوس کی‌روش به رویانیان 
نامه کارلوس کی‌روش به رویانیان 
نامه کارلوس کی‌روش به رویانیان 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
"کارلوس کی روش" نامه هاشو امضا نمیکنه؟!
الهی بمیرم براتون که عقده کی روش بیچارتون کرده داستانهای گذشته رو زنده میکنید محض یاداوری کرانچارو نه دوستان کی روش که گودرزی بیرون کرد مایلی کهنهاوقلعه نوعی پرستها اما برانکوریاکاروویچ اگرکی روش کمی زبونشو نگه میداشت این داستانها درست نمیشد نامه کی روش دفاع ازخود دربرابرژوزه بود نه دشمنی باپرسپولیس واقعیتی که اینقدر سخته پذیرشش اینه که کی روش انقدر محبوب ومقبوله که وزیر ورزش دربرببرش کم میاره ریاکاروویچ که عددی نیست قلعه نوعی ها ومایلی کهنها دربرابرکوه کی روش سنگریزه هم نیستن اون پخمه ریاکاروویچ هم همینطور از توهم بیایین بیرون حقیرهای بدبخت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار