بازدید 30038

زاکانی: به دروغ می‌گفتند کارهای برجام زیر نظر رهبری انجام می‌شود/ مقدم‌فر: مطهری و صادقی مثل برادر حاتم طائی هستند

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی‌روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۶۴۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷ 07 December 2016
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.  
  
از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰۸
انتشار یافته: ۱۳
آقای زاکانی ؛ فرمایش شما قابل قبول نیست. مگر آنکه مقام معظم رهبری صراحتا آنرا تایید کنند. من سخنرانی شما را در یکی از مساجد تهران در موسم انتخابات دیده ام و نمیتوانم معتقد باشم که نظرات شما مبتنی بر تحلیل های منصفانه و بی طرفانه باشد. خدا کند که برای (برای رضای خدا) به دنبال تخریب برادران هموطن خود و اعتلای همفکران خود از روی حب و بغض نباشید. خدا به همه چیز آگاه است. علی ایحال ما در جامعه ای زندگی میکنیم که معتقدیم میخواهیم جامعه مان علوی و رهبرانمان علی گونه باشند . اگر برجام یک خطای استراتژیک باشد و آنطور که از نظرات شما و همفکرانتان برمیاید متضاد با منافع ملی ، طبعا مقام معظم رهبری برخود نپسندیده اند که این ظلم عظیم برمردم روا باشد.
آقای زاکانی!
اگر لحظه ای در این خصوص اطمینان داشتید، همون زمان که نماینده بودید باید اعتراض می کردید، پس لطفا راست گفتار باشید!
چقدر آخه شما بی تقوایید .... خودتون رو هم بکشید باز حناتون رنگی نداره کاسبان تحریم....باز هم روحانی رییس جمهور میشه ...
آقای حمید رضا مقدم فر بول کردن در آب زمز کار بدی است، بول نکن!!
سياستمداران و نمايندگان افراطي امريكايي ميگويند برجام بد است و حافظ منافع ايران است ، همتايان ايراني ايشان نيز همين عقيده را برعكس دارند ،! پيداكنيد پرتقال فروش را ؟
خدا دروغگویان را لعنت کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
بیشمار
آقای زاکانی اگر آنها می گفتند ما زیر نظر رهبری کار هارا انجام میدهیم دروغ بود خود رهبری حی وحاضر ند وشجاعت دارند وخودشان می فرمودند این دروغ را بمن نسبت ندهید وحالا منافع حزبی شما باعث شده هر از گاه از این افاضات بزور به خورد مردم میدهید که البته این گفته های این چنینی شما باعث میشود مردم تهران در پاداش این حرف ها بشما رای نمی دهند
96 اردوی مختلط وای وای وای !!!!
حقوق میگیرید که چی کار کنید حاج آقا....
شما که جرات چاپ کامنتهای مردم در رابطه با زاکانی را ندارید ، پس چرا لفاظی های این فرد مغرض را انعکاس میدهید
آقای زاکانی نظرتان در مورد اختلاس ها را نفرمودید !!!
این مقدم فر کیه؟ تابناک اگر قصد داره حرف هر آدمی رو به عنوان خبر کار کن بد نیست بره تو خیابون با مردم مصاحبه کن احتمالا از مقدم فر بیشترشون سرشناسترند.
تابناک
به نظر من این بخش از خبر های شما (تصاویر با نقل قول کوتاه) بیشتر عامل گمراهی می شود تا خبر رسانی.
در اکثر تصاویر قسمت هایی از حرف هایی رو که فکر می کنید مهم است رو منتشر می کنید حال اونکه اکثر این نقل قول های کوتاه بیشتر از افراد آدم های منفور می سازه .
شاید (می گم شاید ) اگه تمام صحبت های فرد رو بشنویم بر علیه ش جبهه نگیریم.

**لطف کن نظر رو انتشار بده**
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی