بازدید 6084

بسیاری از کارخانجات تصفیه قند درکشور تعطیل شدند

نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه کارخانجات تصفیه قند در کشور تعطیل شدند،گفت:طی دو سال اخیر کارخانه قند ورامین نیز تعطیل شده،بنابراین بسیاری از کارگران این کارخانه ها فرصت های شغلی خود را از دست دادند.
کد خبر: ۶۴۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 07 December 2016
سیدحسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت کارخانه قند ورامین،گفت:در طی دو سال اخیرکارخانه قند ورامین بطورکامل تعطیل شده است و متاسفانه دراثر این تعطیلی بسیاری از کارگران این کارخانه قدیمی  و تاریخی بیکار شدند.

کارخانه قند ورامین با 400 کارگر تعطیل شد

نماینده ورامین درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارخانه قند ورامین متاسفانه با 400 کارگر تعطیل شد،تصریح کرد:مسئولان کارخانه قند ورامین تنها یک خواسته دارند که  بدون نیاز به ارز دولتی شکر خام را وارد و سپس در شرایطی  شکر خام  را  تصفیه کنند که  حتی یک کیلو از شکر را وارد بازار داخلی نکند.

مردم ورامین بیش از 70 سال با سوت کارخانه قند از خواب بیدار شدند

وی ادامه  داد:کارخانه قند ورامین تنها قصد ترانزیت شکر تصفیه  شده را  دارد تا سود حاصل از آن نصیب کارگران شود  تا  این قشر زحمتکش بتوانند به سر کارهای خود بازگردند و این در حالی است که مردم ورامین بیش از 70 سال است با سوت کارخانه قند ورامین از خواب بیدار می شدند و با سوت این کارخانه دست از کار می کشیدند؛بنابراین سزوار نیست این کارخانه با این قدمت قفل تعطیلی برسر آن زده شود.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بساری از کارخانه های تصفیه قند در کشور تعطیل شدند،گفت:درطی دوسال  اخیر کارخانه قند ورامین نیز تعطیل شده است؛بنابراین بسیاری از کارگران  این کارخانه ها فرصت های شغلی خود را از دست دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی