بازدید 6815

باور به صداقت آمریکا کشور را مغبون می‌کند

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس قرار است به صورت متمرکز نظرات نظام را اعمال کنیم، گفت: بخشی از آنچه که باید انجام می شد را مجلس در تذکراتی بیان کرد و از این پس نیز، باید از تصمیم جمعی نظام حمایت و پشتیبانی کنیم.
کد خبر: ۶۴۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ 06 December 2016
حسن سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص در خصوص تمدید قانون ISA در سنای آمریکا، اظهار داشت: ما نباید از آمریکا انتظار اقدام خیرخواهانه را داشته باشیم، زیرا این اقدام، مبتنی بر ذات آمریکا است.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شوورای اسلامی بیان کرد: نباید باور کنیم که آمریکایی ها صداقت دارند، وقتی که به صداقت آمریکایی ها بی اعتماد باشیم قطعا عملکرد بهتری خواهیم داشت.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر باور کنیم که آن‌ها با صداقت رفتار می‌کنند قطعا جمهوری اسلامی ایران مغبون می‌شود.

سلیمانی متذکر شد: واکنش جمهوری اسلامی ایران باید متقابل باشد، یعنی به همان روشی که آن‌ها عمل می‌کنند، ما نیز باید عمل کنیم.

وی افزود: آن‌ها اگر به جمهوری اسلامی ایران اعتماد ندارند، دلیلی برای اعتماد کردن ما به آمریکا نیز وجود نخواهد داشت.

سلیمانی با بیان اینکه برجام باید به روش خود ادامه پیدا کند، گفت: همانگونه که با تدبیر مقام معظم رهبری توافقی حاصل شد و سران سه قوه نیز فعالیت خود را انجام دادند، باید در ادامه نیز برای اقدام متقابل عمل کنیم.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شوورای اسلامی با بیان اینکه ما نباید بدون هماهنگی و همسویی تمام و کمال ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران اقدامی را انجام دهیم، بیان کرد: ما قرار است به صورت متمرکز نظرات نظام را اعمال کنیم، بخشی از آنچه که باید انجام می شد را مجلس در تذکراتی بیان کرد و از این پس نیز، باید از تصمیم جمعی نظام حمایت و پشتیبانی کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی