بازدید 5661

اعدام بابک زنجانی با رمزگشایی اطلاعات باشد

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس،با بیان اینکه باید اعدام بابک زنجانی با رمزگشایی اطلاعات باشد،‌گفت:در پرونده بابک زنجانی هنوز همراهان و حامیان وی مشخص نیستند؛از این رو لازم است دست های پشت پرده مشخص شوند.
کد خبر: ۶۴۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ 06 December 2016
غلامرضا تاجگردون درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به تایید حکم دادگاه بدوی درخصوص بابک زنجانی از سوی دیوان عالی کشور،گفت:از منظر اجرای قانون حکم این متهم اعدام بوده؛اما اگر پس از اجرای حکم این پرونده به فراموشی سپرده شود در خصوص بسیاری از زوایا غفلت شده است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه باید اعدام بابک زنجانی با رمزگشایی اطلاعات همراه باشد،افزود:در پرونده بابک زنجانی هنوز همراهان و حامیان وی مشخص نیستند؛از این رو لازم است دست های پشت پرده مشخص شوند.

تخلف صورت گرفته با نام بابک زنجانی از سوی یک سیستم مدیریت شده است

وی با تاکید براینکه تخلف صورت گرفته با نام بابک زنجانی از سوی یک سیستم مدیریت می شده است،تصریح کرد:اعدام بابک زنجانی یعنی رها کردن سیستم و برخورد با عامل که این منطقی نیست.

این نماینده مردم درمجلس دهم،با بیان اینکه اعدام بابک زنجانی نباید حلقه اتصال به سیستم اصلی را کور کند،گفت:اعدام این متهم عدم شفافیت در موضوع را رقم نزند.

پرونده بابک زنجانی هنوز ابهامات بسیار دارد

وی با تاکید بر اینکه پرونده بابک زنجانی برای بسیاری از مردم و همچنین مسئولان هنوز مبهم است، افزود: بنده به عنوان نماینده مجلس با وجود اینکه دسترسی به اطلاعات بیشتری دارم در رابطه با تخلف نفتی بابک زنجانی هنوز اطلاعات کافی ندارم.

تاجگردون یادآور شد:پرونده بابک زنجانی باید مفتوح باشد تا آمران و عاملان اصلی به اشد مجازات برسند.

وی ادامه داد: در خصوص پرونده بابک زنجانی ،صادرکنندگان قرارداد و مسئولان وقت نیز مقصر هستند و باید مجازات شوند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بسیاری از عاملان اصلی پرونده تخلف نفتی آزادانه می چرخند و حتی مسئولیت های سنگین نیز برعهده دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی