بازدید 3834

بند عجیب در قرارداد ستاره لیورپول

باشگاه لیورپول در قرارداد فیرمینو که فسخ آن 98 میلیون یورو غرامت دارد، بندی ضدآرسنالی گنجانده است. طبق این بند هر باشگاهی می‌تواند غرامت فسخ قرارداد فیرمینو را بپردازد، جز آرسنال.
کد خبر: ۶۴۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 06 December 2016
 باشگاه لیورپول در قرارداد مهاجم برزیلی بندی قرار داده است که قرمزپوشان مرسی‌ساید را از تکرار کابوسی که سال ۲۰۱۳ گریبان‌شان را گرفت، نجات می‌دهد.
به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه لیورپول سه سال پیش که رقیب لندنی‌اش آرسنال برای خرید مهاجم اروگوئه‌ای مرسی‌سایدی‌ها، لوئیز سوارز دندان تیز کرده بود، بسیار تحت فشار قرار گرفت. آن سال غرامت فسخ قرارداد سوارز با لیورپول 40 میلیون پوند بود و توپچی‌ها برای خرید او 40 میلیون به علاوه یک پوند پیشنهاد کردند. هرچند لیورپولی‌ها خوش‌شانس بودند که سوارز در نهایت ترجیح داد در آنفیلد بماند. آن سال جان هنری، مالک آمریکایی لیورپول به پیشنهاد آرسنالی‌ها در توئیتر واکنش جالبی نشان داد و نوشت: فکر می‌کنید که آنها (آرسنالی‌ها) در آنجا (ورزشگاه امارات) چه (ماده مخدری) استعمال می‌کنند؟
بند عجیب در قرارداد ستاره لیورپول 
حالا باشگاه لیورپول برای جلوگیری از تکرار چنین داستانی برای مهاجم برزیلی خود در قرارداد او که فسخ آن 98 میلیون یورو غرامت دارد، بندی ضدآرسنالی گنجانده است. طبق این بند هر باشگاهی می‌تواند غرامت فسخ قرارداد فیرمینو را بپردازد، جز آرسنال.
فیرمینو که ماه ژوئن سال 2015 از تیم هوفنهایم آلمان به لیورپول پیوست با قرمزپوشان مرسی‌ساید قراردادی طولانی مدت بسته است. او پس از به ثمر رساندن 10 گل در 31 بازی طی نخستین فصل حضورش در لیگ برتر، توجه خیلی‌ها را جلب کرد و در این فصل هم با زدن پنج گل و ثبت هشت پاس گل در 13 بازی خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان هجومی فوتبال جزیره در فصل 17-2016 معرفی کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی