بازدید 4568

حسینی:برخی‌ از مدیران فوتبال فقط کت‌و‌شلوار پوشیدن یاد گرفته‌اند!

برخی از مدیران از مدیریت فقط کت و شلوار پوشیدن یاد گرفته‌اند و وقتی تیم به مشکل می‌خورد آنها هم غیب می‌شوند. متاسفانه در حد و اندازه‌ای هم نیستند که بخواهیم جواب‌شان را بدهیم.
کد خبر: ۶۴۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 05 December 2016
سید جلال حسینی درباره طلبش از نفت تهران گفته تا آخر پیگیر موضوع خواهد بود.
به گزارش تابناک ورزشی، سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس و بازیکن سابق نفت تهران حسابی از پرداخت نشدن طلبش توسط مدیران نفت شاکی است و درباره این موضوع گفته: « متاسفانه در فوتبال ما شرایط به گونه‌ای است که بازیکنان خارجی با یک شکایت به پولشان می‌رسند اما بازیکنان ایرانی نمی‌دانند به کجا پناه ببرند. من یک سال در نفت بازی کردم و سختی‌های زیادی به جان خریدم اما الان کسی پاسخگوی من نیست. مطمئن باشید تا آخر کار پیگیر موضوع هستم و به دنبال راه حلی هستیم تا شرایط برای بازیکنان بهتر شود. با برخی دوستان که کاپیتان‌های تیم‌های دیگر هستند صحبت‌هایی کردیم تا اگر شرایط اینگونه ادامه پیدا کرد در لیگ بازی نکنیم. این موضوعی است که در حال بررسی آن هستیم.
حسینی: برخی‌ از مدیریت فوتبال فقط کت و شلوار پوشیدن یاد گرفته‌اند! 
وی ادامه داده: «با برخی‌ها که صحبت کرده‌ام اما به هر حال برخی تیم‌ها شرایط حساسی دارند و شاید نتوانند این کار را انجام دهند. ما بازیکنان می‌دانیم که اتحادیه فوتبال هیچ کاری برای ما نمی‌تواند انجام دهد و باید خودمان حق خودمان را بگیریم. یکسری بازیکن خارجی به فوتبال ما می‌آیند و در حدی نیستند که چنین پول‌هایی بگیرند اما خیلی راحت شکایت کرده و تا دلار آخر را هم دریافت می‌کنند آن هم در حالی که در اندازه گرفتن این پول‌ها نیستند اما بازیکنان ایرانی به حق‌شان نمی‌رسند. در این میان کسی هم جوابگوی ما نیست. اگر هم حرفی بزنیم یا اعتراضی بکنیم خیلی راحت محروم می‌شویم. ما تصمیم به انجام بازی نکرده گرفته‌ایم و تا وقتی این کار را انجام ندهیم مشکلات ادامه پیدا خواهد کرد. برخی از مدیران از مدیریت فقط کت و شلوار پوشیدن یاد گرفته‌اند و وقتی تیم به مشکل می‌خورد آنها هم غیب می‌شوند. متاسفانه در حد و اندازه‌ای هم نیستند که بخواهیم جواب‌شان را بدهیم. هیچ جای دنیا اینگونه تیم‌داری نمی‌کنند. امیدوارم هر چه زودتر این مسئله حل شود.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی