بازدید 2860

سایت مشهور خبری در قطر فیلتر شد

سایت خبری مشهور دوحه نیوز که از کشور قطر اداره می شود به علت مشکلات مربوط به مجوز در این کشور فیلتر شد.
کد خبر: ۶۴۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹ 05 December 2016
سایت خبری مشهور دوحه نیوز که از کشور قطر اداره می شود به علت مشکلات مربوط به مجوز در این کشور فیلتر شد.

به گزارش فارس به نقل از کمپین می، این سایت از 30 نوامبر توسط دو شرکت مخابراتی مهم ارائه دهنده خدمات اینترنت در این کشور فیلتر شده و در ابتدا دلیلی برای این کار ذکر نشد، اما در نهایت مسائلی در ارتباط با مجوز برای این فیلترینگ ذکر شد.

مسئولان قطری معمولا سایت هایی را که دارای محتوای هرزه نگارانه باشند یا درضدیت با اسلام باشند، فیلتر می کنند، اما در سال های اخیر برخی سایت های منتقد دولت این کشور نیز توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت فیلتر شده اند.

گردانندگان سایت دوحه نیوز می گویند حجم فعالیت های خود را تا زمانی که این سایت از حالت فیلترشدن خارج شود، کاهش خواهند داد و به منظور حفاظت از گروه گرداننده این سایت تعداد مقالات منتشر شده در آن نیز کاهش می یابد.

دوحه نیوز می گوید طی چند روزی که از فیلترشدن سایت خبری – تحلیلی مذکور می گذرد مشخص شده که این اقدام عمدی بوده و مربوط به مجوز این سایت است و برای رفع این مشکل با مقامات قطری گفتگو خواهد شد.

بر طبق بیانیه منتشر شده توسط دوحه نیوز فیلترشدن این سایت یک اقدام برای سانسور و عملی بی سابقه است. سایت دوحه نیوز که در سال 2009 راه اندازی شد در خارج از قطر و از طریق برنامه موبایلی آن در گوگل پلی و اپ استور در دسترس است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار