بازدید 5792
۱
سوژه

علاقه همه کاره پرسپولیس به استقلال و مجیدی+تصاویر

محمد ترکاشوند قائم مقام باشگاه پرسپولیس از جمله مدیرانی است که در طول دو سال اخیر به مرد شماره دو سرخپوشان تبدیل شده و اختیار زیادی در امور اجرایی باشگاه پیدا کرده اما این طور که از فیسبوک ترکاشوند مشخص است او بیشتر یک استقلالی دو آتیشه است.
کد خبر: ۶۴۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 04 December 2016
 انتشار تصویری از ترکاشوند در کنار مربی اسبق استقلال و بازنشر پستی در هواداری از بازیکن محبوب آبی‌پوشان پایتخت توسط وی، شایعه استقلالی‌ بودن نفر دوم این روزهای باشگاه پرسپولیس را بیشتر کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، این موضوع که یک مدیر یا بازیکن پرسپولیسی به استقلال بروند یا بالعکس دیگر مثل قدیم‌ها هواداران سرخابی را عصبی نمی‌کند البته در مورد جا‌به‌جایی قرمز و آبی‌ها با یکدیگر آن‌قدر هواداران بی‌تفاوت نیستند که اگر اینطور بود دست به مخفی‌کاری نمی‌زدند.

محمد ترکاشوند قائم مقام باشگاه پرسپولیس از جمله مدیرانی است که در طول دو سال اخیر به مرد شماره دو سرخپوشان تبدیل شده و ردپای او در تصمیمات طاهری به خوبی دیده می‌شود. این مرد اقتصادی باشگاه پرسپولیس که شنیده می شود در نقل و انتقالات باشگاه و خرید اوکراینی‌ها دست داشته عملاً در امارات زندگی می‌کند و پس از روی کار آمدن در پرسپولیس کمتر به دوبی رفت و آمد کرد.

اما این طور که از فیسبوک ترکاشوند مشخص است او بیشتر یک استقلالی دو آتیشه است. ترکاشوند در پیج فیسبوکی‌اش در سال 2013 عکس‌هایی با قلعه‌نویی انداخته که نشان می‌دهد حسابی از اینکه کنار سرمربی وقت استقلال قرار گرفته خوشحال است. ترکاشوند دو پسر به اسم احسان و محسن دارد و از سوی پدر لقب احسان استقلالی گرفته است. در این پیج قائم مقام باشگاه پرسپولیس که طی دو سال اخیر همواره از پولیور و پیراهن قرمز برای نشان دادن ارادتش به قرمزها استفاده می‌کند؛ عکس فرهاد مجیدی را هم به اشتراک گذاشته آن هم با نوشته سلطان آبی! این‌گونه که به نظر می‌رسد ترکاشوند آن‌قدر به استقلال تعصب دارد که عکس‌های مربوط به سال 2013 را هنوز از روی فیسبوک‌اش حذف نکرده. حال باید دید واکنش هواداران پرسپولیس به داشتن یک قائم مقام دو آتیشه استقلالی چیست؟

علاقه همه کاره پرسپولیس به استقلال و مجیدی+تصاویر 
 
علاقه همه کاره پرسپولیس به استقلال و مجیدی+تصاویر 
 
علاقه همه کاره پرسپولیس به استقلال و مجیدی+تصاویر 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خبر زررررررد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار