بازدید 6520

زنجانی بدون استفاده از لابی توان چنین اختلاس را نداشت

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ معتقد است که بابک زنجانی بدون استفاده از لابی قدرت چنین اختلاس کلانی را نداشته است و اعدام بابک زنجانی به از دست دادن تنها سرنخ پرونده نیانجامد.
کد خبر: ۶۴۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 03 December 2016
بهرام پارسایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به تایید حکم بابک زنجانی توسط دیوان عالی کشور گفت:پرونده "بابک زنجانی" یک مسئله شخصی نیست که شاکی خصوصی داشته باشد،بلکه نه تنها یکی از بزرگترین اختلاس های کشور که یکی از بزرگترین اختلاس های دنیا است و تنها سرنخ این پرونده شخص بابک زنجانی است.

نماینده مردم شیراز درمجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه پرونده بابک زنجانی هنوز شفاف سازی نشده است،افزود:تاکنون مشخص نشده که چه میزان از اموال به خزانه بازگشته است و مابقی اموال در کجا سرمایه گذاری یا پنهان شده است و بسیاری از ابعاد پرونده در هاله ای از ابهام است.

بابک زنجانی بدون استفاده از لابی توان چنین فسادمالی کلانی را نداشته است

پارسایی ادامه داد:اعدام بابک زنجانی" به معنای از دست دادن تنها سرنخ این پرونده نباشد، که به این موضوع منافع ملی و اعتماد عمومی لطمه می زند.

وی با بیان اینکه "بابک زنجانی" به تنهایی و بدون استفاده از لابی و ارتباط قدرت و توان چنین اختلاس کلانی را نداشته است، یادآور شد:قطعا دست هایی پشت پرده در این اختلاس شریک بوده و افرادی زنجانی را حمایت کرده اند و اجرا شدن حکم اعدام باعث برجای ماندن سوال های بی پاسخ در ذهن مردم و مسئولان است.

اعدام بابک زنجانی تا مشخص شدن ابعاد مبهم پرونده به تعویق بیفتد

پارسایی افزود:با اعدام بابک زنجانی اموال به کشور باز نمی گردد و روزنه های شناسایی ابعاد و زوایای پرونده را از بین می برد، اما با اعدام وی تمامی امیدها برای بازگشت بیت المال از بین می رود.

وی با بیان اینکه شاید لابی های پشت پرده بر اجرای حکم مصر هستند، ادامه داد:حقوق های نجومی حدود 20 میلیاردی به هیچ وجه با اختلاس 6 هزار میلیاردی بابک زنجانی قابل مقایسه نیست و حدود 400 برابر حقوق های نجومی از خزانه برداشت شده، و اعدام آن بدون مشخص شدن زوایای پرونده پر از ابهامات است.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه اعدام بابک زنجانی باید تا مشخص شدن ابعاد مبهم پرونده به تعویق بیفتد، تصریح کرد:کمیسیون اصل 90 باید در صورت عدم شفافیت پرونده که منافع 70 میلیون در پی آن است، باید برای مشخص شدن تمامی ابعاد به پرونده ورود کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی