بازدید 2989
۱

واکنش پیشکسوت پرسپولیس به سریال گل‌نزدن‌های طارمی

پس از برتری پرسپولیس برابر ماشین سازی و ادامه سربال فرصت سوزی های مهدی طارمی، پیشکسوت این باشگاه از برانکو خواسته بیشتر به این بازیکن کمک کند تا به وضعیت بهتری برسد.
کد خبر: ۶۴۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 03 December 2016
 پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نقش مربی درباره مهدی طارمی را بسیار پررنگ می داند و معتقد است برانکو می تواند او را به وضعیت بهتری برساند.
به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس یا برتری یک بر صفر برابر ماشین سازی تبریز موفق شد صدر جدول را از تراکتورسازی پس بگیرد. اما در این بازی نیز پای مهدی طارمی به گلزنی باز نشد و فرصت گلزنی را از دست داد.
محمود کلهر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در این باره گفته: «نقش مربی در این مورد بسیار تأثیرگذار است. با توجه به اینکه طارمی دچار تنش و حاشیه شده، مربی می‌تواند او را به وضعیت بهتری برساند. طارمی فیزیک و تکنیک بسیار خوبی دارد و شم گلزنی دارد. او باید بیشتر تمرکز کند و برانکو هم باید آرامشی که دارد را به این بازیکن انتقال دهد. با تمرینات اختصاصی بیشتر می‌توانند مشکل طارمی را حل کنند. از طرف دیگر حضور فردی مثل کریم باقری در کادر فنی پرسپولیس با کوله‌باری از تجربه می‌تواند باعث کمک به بازیکنانی مثل طارمی شود. باقری باید به طارمی مشاوره لازم را بدهد تا این بازیکن با تمرکز بهتری به میدان برود.»
واکنش پیشکسوت پرسپولیس به سریال گل‌نزدن‌های طارمی 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بس کنید تو رو خدا آخه برانکو بیچاره چقدر دیگه باید به این بازیکن تنبل فرصت بده شما کل بازیهای لیگ رو نگاه کنید تو هر بازی باید 6 تا موقعیت مسلم رو کل تیم زحمت بکشه فراهم بکنه که آخرش یکی از اونها گل بشه یا نه. شانس موفقیت طارمی تو موقعیتهای گلزنی کمتر از 20درصده به خدا اگه همین الان فرشاد پیوس پنجاه ساله بجای طارمی اینهمه موقعیت گل واسش فراهم میشد پرسپولیس ده امتیاز جلوتر بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی