بازدید 3883
۱
گزارش

وعده توخالی تاج برای خربد منزل خانواده هوادار پرسپولیس

زمان فوت این هوادار هم من به همراه مهدی تاج و حبیب کاشانی به منزل آن مرحوم رفتیم و علاوه بر پیگیری‌های بیمه قول دادیم که خانه‌ای 50-40 متری برای خانواده آن مرحوم تهیه کنیم و اکنون وظیفه داریم به قول‌مان عمل کنیم.
کد خبر: ۶۴۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵ 01 December 2016
مدیرعامل اسبق پرسپولیس باحضور در مراسم سالگرد هوادار فوت شده پرسپولیس (نجی‌الله «باقر» حسینی اصل) دست به افشای قولی زد که از سوی او و مهدی تاج مطرح شده بود اما با گذشت زمان زیاد، هنوز جامه عمل پوشانده نشده است.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق ادعای رویانیان، مهدی تاج قول داده بود 100 میلیون تومان از طریق فدراسیون برای تامین منزل داغ دیدگان خانواده تماشاگر فوت شده فوتبال پرداخت کند اما این وعده او تا امروز عملی نشده است.

طبق این گفته ها ، تاج وقتی هنوز رییس فدراسیون نبود در خانه این خانواده حضور پیدا کرد و بعد از آن دستور پیگیری هم داد اما تا این لحظه هیچ نشانی از آن وعده دیده نشده است.

وعده توخالی تاج برای خربد منزل خانواده هوادار پرسپولیس

رویانیان می گوید:« ما و کاشانی هم قرار بود هر کدام 50 میلیون تهیه کنیم و خانه‌ای 200 میلیون تومانی برای این خانواده بخریم. آنها حتی به خرید خانه 150 میلیون تومانی هم راضی هستند. ما این قول را در رسانه‌ها داده بودیم و اکنون باید به این مسئله عمل کنیم. تاج، کاشانی و خود من مسئول هستیم. هوادار فوت‌شده پرسپولیس بازی‌های زیادی را به ورزشگاه می‌آمد و با وجود سن و سالی که داشت، همواره هوادار پرسپولیس بود و خانواده نجیبی داشت»

محمد رویانیان گفت: وظیفه‌ام بود که در مراسم آن مرحوم شرکت کنم. من مطلع شدم که او همشهری و هم‌ولایتی من است و بسیاری از هم‌روستایی‌های او از بستگانم هستند. من در این مراسم هم به عنوان هوادار و هم به عنوان هم‌ولایتی شرکت کردم.
با مدیران بیمه جلسه گذاشتم و باشگاه پرسپولیس هم پیگیری می‌کند تا بتوانیم برای خانواده آن مرحوم کاری انجام بدهیم. در همان زمان فوت این هوادار هم من به همراه مهدی تاج و حبیب کاشانی به منزل آن مرحوم رفتیم و علاوه بر پیگیری‌های بیمه قول دادیم که خانه‌ای 50-40 متری برای خانواده آن مرحوم تهیه کنیم و اکنون وظیفه داریم به قول‌مان عمل کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا تو این مملکت هیچکس به وعده ای که میده عمل نمیکنه ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار