بازدید 26574
۶

سران سه قوه چرا مسائلشان را خصوصی حل نمی‌کنند؟/زائران اربعین می‌دانستند به سفر توریستی نمی‌روند/مهرجویی:چاووشی التماس هم بکند نمی‌گذارم برگردد

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی‌روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۶۴۴۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 27 November 2016
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.  
  
از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۶
اگر جایی برایِ صحبتِ خصوصی مانده بود
حتما خصوصی حل میشد
بازداشت لوکوموتیوران!
جناب وزیر گفته بودن یه چی طراحی کردیم که لوکوموتیوران بمیره هم هیچی نمیشه!
تدبیرم آرزوست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
فعلا فقط بازداشت شده و متهم است، دادگاه در مورد مجرم بودنش تصمیم میگیرد. در ضمن به احتمال زیاد این حادثه خرابکاری عمدی بوده است.
ترامپ و لابیهای قدرت در ایالات متحده امریکا مدتی است مرده اند... نمایش انتخابات امریکا قسمتی از سناریوی توجیه این مضوع برای ارام ارام ملت امریکا بداند در چه شرایط سختی که بی سابقه در تاریخ هستند که البته بیش از 20تا 30درصد مردم امریکا بحران جدی و خطرناک را فهمید ه اندو پانزده درست اینها مواجه با رویداد اجتنجاب ناپذیر غریب الوقوع که از این دسته در حکومت و مردم حضور دارند وفقط 5 درصدپی به حاد ثه هولناک نزدیکشان یا نابودی ایالات متحده امریکا هستند اما همه این 30درصد خوشبینانه اش غریقی اند دنبال شاخه ای در رودخانهای با موجهای مهیب تمدن بزرگ امریکا دارد فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی را تجربه میکند.
سران قوا مشکلاتشان را باهم نتوانسته اند حل کنند که به اطلاع رسانی کشیده شده است.
در رابطه با حل اختلاف سران قوا باید گفت سالها این اختلاف وجود داشته منتها به برکت فضای مجازی مردم هم تا حدودی مطلع می شوند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی