بازدید 27638

وضعیت تعطیلی مدارس در روز سه‌شنبه

کد خبر: ۶۴۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 27 November 2016
معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: فعالیت آموزشی تمامی مدارس و مراکز آموزشی کشور روز سه شنبه نهم آذرماه دایر است و جریان طبیعی خود را طی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، زهرا اسماعیلی اظهار کرد: امر تعلیم و تربیت تعطیل بردار نیست و پویایی و تحرک در مسیر توسعه و بالندگی کشور امری لازم و ضروری است.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی با اشاره به تاکید دولت تدبیر و امید بر اهمیت تلاش و کار مضاعف در دستگاه های اجرایی به ویژه نهاد آموزش و پرورش یادآورشد: آموزش و پرورش به عنوان عظیم ترین دستگاه اجرایی کشور با وظیفه خطیر فرهنگسازی،‌نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش در راستای تعلیم و تربیت دارد و این مهم جز به همت و پشتکار اقشار فرهنگی و همراهی و همدلی خانواده‌ها و دانش آموزان امکان پذیر نخواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۲
انتشار یافته: ۲۲
باید تعطیل بشه حداقل الودگی هوا بیشتر نمیشه
حالا چی یاد می دن که تعطیل بردار هم نیست! بهتر نیست برن مسافرت تا مغزشون یه خورده هوا بخوره!
حالا چقدر هم پویایی و بالندگی در مدارس داریم!!!!!
برای یه آلودگی وسط هفته یه روز رو تعطیل می کنند! کلا این هفته چی ازش مونده که آموزش و پرورش اصرار داره سه شنبه رو زنده نگه داره؟
اگر تعطیل بردارنیست جمعه ها و تابستون ها هم بریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
خب تشریف ببرید !!!مگه کسی جلوتونو گرفته؟؟؟!!!!!!
باید تعطیل میشد
ظاهرسازي و عوامفريبي بسه. اختلاسها ، رانتها و انحصارها و باندبازيها را کم کنيد. ايني که نوشتين مثل جوک ميمونه. روزهاي عادي به خاطر آلودگي تعطيل است حالا که هم آلوده و هم وسط تعطيلات مي گويند تعطيل نيست.
واقعا که .حالا مثلا نگه دانش آموزان سه شنبه میرن مدرسه? همه جا چند تا دانش آموز فقط تو کلاسه.این چه فایده داره اخه
در ایران خیلی به بچه ها در تمامی مقاطع تحصیلی فشار وارد می شود طوری که فرزندان ما همیشه در حال حفظ کردن دروس هستند و اتفاقا تنها چیزی که در مدارس نیست نشاط و سرگرمیه و تمام کارهای گروهی هم که باید در مدرسه انجام بشه به منزل موکول میکنن وبرای پدر و مادرها دردسر درست میکنند
در هر صورت یک روز نیمه تعطیل خواهد بودوبازده ای نخواهد داشت. بهتر است است به جای شعارکمی واقعیت نگر باشید.اگر احمدی نژاد بین التعطیلین را تعطیل نمی کرد شاید این دولت تصمیم دیگه ای برای روز سه شنبه می گرفت!
در هر مدرسه کل ایران تو کلاس ها تعداد اتترکی بیش تر نمیان ،این کار چه فایده داره
دیگه دوران سیاسی کاری ها تمام شده. مردم دیگه آگاه هستند. همه می دونند چرا تعطیل نشده است. ای کاش مسئولان کمی از شعار دادن دست برمی داشتند و به شعور مردم احترام می گذاشتند. تا همین چند وقت پیش در همچنین مواقعی می گفتند: برای حضور فعال جوانان و نوجوانان در مراسم ها و مناسبت های مذهبی مدارس تعطیل می باشد. چطور شده حالا نیازی به این حضورها نیست. بنده معلم هستم و تا کنون نیمی از خانواده ها تماس گرفته اند که در حال رفتن به مسافرت هستند. اگر دولت هم تعطیل نکند، مدرسه در عمل تعطیل است. فقط معلمان سرکار هستند. متأسفانه این دولت با حمایت حداکثری معلمان به روی کار آمد، اما برای معلمان هیچ کاری نکرد و باعث سرخوردگی معلمان شد. در آینده و دوره ی بعدی ریاست جمهوری که این دولت سقوط کرد متوجه می شوند که سه شنبه تعطیل بوده است یا نبوده .
تعطیل کنین
اشکال نداره
خخخخخخخخخخخخخ
من یکی که باعث بالندگی کشور نمیشم!!!
باید تعطیل می کردند
بخوابید سه شنبه رو به یاد وزیر گذشتمون
ما توی یه روز مثلا ،دانشمند میشیم ،فقط شعار میدین ،الان کلی خانواده الاف میشن،به جای این کارا برین کتاب هایی روکه پر غلطه درست کنین،واقعا خجالت داره
چون این دولت به دولت احمدی نژاد اعتراض می کرد که زیاد تعطیل می کند برای این که ضایع نشن تعطیل نمیکنن
اینو باید کسایی بگن که مدرسه هاشون اونقد نشاط داشته باشه که دانش اموزا آرزوشون باشه مدرسه تعطیل نباشه ولی الان دانش اموزان آرزو دارن فردا مدرسه نرن و مدرسه تعطیل بشه
من به خودم تعطیلی دادم گواهی پزشکی گرفتم حالا چی شده امر تربیت و تعلیم براتون مهم شده
من که نمیرم باو من همین الانش یکی از دلایل بالندگی کشورم خخخخخخ
خخخخخخ تعطیل که نکردین ماخودمونو تعطیل کردیم هیچکی هم نرفته کسی هم جلومونو
نگرفت چی کم میشه از شما
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار