بازدید 4460

معاون سیاسی سپاه:ترامپ برای جهان مضر است

کد خبر: ۶۴۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ 24 November 2016
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم و مسؤولان مراقب باشند با گسترش شایعات در پازل دشمن قرار نگیرند، گفت: دشمن می‌خواهد ایران اسلامی و برخی از کشورهای منطقه را تجزیه کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار رسول سنایی‌راد ظهر امروز در همایش بصیرت عاشورایی ویژه روحانیون مرکز استان و شرق مازندران در سالن الغدیر سپاه کربلا مازندران، اظهار کرد: بحث فرهنگی یکی از نیازهای روز جامعه است که باید به آن ویژه پرداخته شود.

وی با بیان اینکه حجاب و عفت عمومی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: روحانیون و علما نقش مهمی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دارند که باید در سخنرانی‌ها به تبیین آن بپردازند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تحولات منطقه و درگیری‌ها با داعش و گروه‌های تکفیری در سوریه، بیان کرد: ما اگر به داعش حمله نکنیم و فقط محاصره را حفظ کنیم تا یک ماه دیگر شهر حلب در سوریه آزاد می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه چهره واقعی داعش در سوریه و جهان رو شد، تصریح کرد: داعش از طرف آمریکا و عربستان حمایت‌های مالی و نظامی می‌شود و پشتوانه آنها کشورهای غربی و برخی نوکران منطقه است.

*سپاه اجازه نمی‌دهد دشمن به مرزهای کشور نزدیک شود

سنایی‌راد با بیان اینکه امروز مردم یمن مظلومانه در حال مبارزه و مقابله با عربستان هستند، اظهار کرد: وضعیت و تجهیزات نظامی گروه انصارالله یمن نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده و در روزهای گذشته یک قایق نظامی اماراتی را مورد هدف گلوله قرار داده است.

وی با بیان اینکه سپاه این تعهد را می‌دهد که در مرزهای کشور مشکل نظامی ایجاد نشود، تصریح کرد: سپاه اجازه نمی‌دهد دشمنان ایران حتی به مرزهای کشور نزدیک شوند.

*مردم و مسؤولان مراقب باشند در پازل دشمن قرار نگیرند

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم و مسؤولان مراقب باشند با گسترش شایعات در پازل دشمن قرار نگیرند، گفت: دشمن می‌خواهد ایران اسلامی و برخی از کشورهای منطقه را تجزیه کند.

این مسؤول با بیان اینکه آمریکا می‌خواهد با مذاکرات فرسایشی، قدرت جمهوری اسلامی را فرسایش دهد، بیان کرد: سرنخ‌های دفاعی در کشور براساس فرمایشات مقام معظم رهبری انجام می‌شود و منتظر گفت‌وگوها نمی‌مانیم.

*بعضی‌ها در کشور با رأی آوردن ترامپ تب کردند

سنایی‌راد با اشاره به اینکه نمی‌توانیم به دشمن دلخوش کنیم، ادامه داد: در برجام قرار بود تحریم‌ها یکباره لغو شود اما اکنون چنین چیزی را شاهد نیستیم.

وی تصریح کرد: بانک مرکزی می‌گوید سوئیفت‌ها هنوز باز نشده است اما عراقچی می‌گوید بر روی کاغذ سوئیفت‌ها باز است اما در عمل هنوز باز نشد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه از وقتی که ترامپ رأی آورده است بعضی‌ها در کشور تب کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری گفته‌اند ما از آمریکا و ترامپ و غیرترامپ هراسی نداریم و آنها دشمنان ما هستند.

*ترامپ برای جهان مضر است

این مسؤول با بیان اینکه ترامپ و کلینتون هر دو یکی هستند و یک سیاست را دنبال می‌کنند، خاطرنشان کرد: ترامپ برای جهان مضر است.

سنایی‌راد با بیان اینکه ترامپ نماینده مردم بحران‌زده آمریکا است که به چنین فردی رأی داده‌اند، اظهار کرد: اوباما حتی جرأت نکرده است با ترامپ عکس بگیرد چون از ایستادن کنار این فرد خجالت می‌کشد.

وی با بیان اینکه فرهنگ دینی توانست پشتوانه جنگ تحمیلی باشد، گفت: خطر برجام، نفوذ دشمن است و نباید اجازه دهیم دشمن به کشور نفود پیدا کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست