بازدید 34579
۳

خبر خوب برای هواداران استاد شجریان/ذوالنور: به روس‌ها حتی اجازه نمی‌دهیم جنگنده‌ها را تسلیح کنند

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی‌روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۶۴۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰ 22 November 2016
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.  
  
از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۸
انتشار یافته: ۳
ظاهرا در مجلس کارهای مهمتری از وضعیت خودرو نمایندگان و سخنرانی آقای مطهری هم اصلاح طلب و هم اصول گرا وجود ندارد
چرا در بین شهدای حرم هم مثل جنگ تحمیلی یک آقازاده وجود ندارد؟
چه خبر جالبی " بمب افکن های روس در خاک ایران تسلیح نشدند" ، حداقل یکی هم بگه پس کجا تسلیح شدند؟ اگر تسلیح در روسیه بوده یعنی تقریبا 700 کیلومتر پرواز بمب افکن مسلح خارجی در آسمان کشور . اگر در فرودگاه همدان تسلیح صورت می گرفت میشد 250 کیلومتر ، یعنی حالت اول بهتر از حالت دومه ؟ آیا تسلیح بعد از سوخت گیری در همدان و در خاک سوریه بوده ، در این حالت به همان روشی که سوخت رو به سوریه رسوندن تسلیحات رو هم می رسوندن خب!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار