بازدید 78477
بسته خبری «تابناک»؛

افشای دلیل لغو سخنرانی مطهری در مشهد/خاطره علم الهدی از مذاکره با ستاد موسوی در سال 88/ اسنادی از اقامت خانواده یکی از وزرا در ایتالیا/ واکنش خانواده کیارستمی به سخنان اخیر وزیر بهداشت

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«نظر رهبر انقلاب درباره پخش اذان صبح از مساجد»،«قول سردار نقدی برای آزاد سازی فلسطین»،«در نبود احمدی نژاد، اصولگرایان پنچر شده اند »،«جایزه فرمانده ارتش برای پیدا کردن تهدید آینده کشور»،« احمدی‌نژاد برای صرف دیزی به دانشگاه چمران رفت!»... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۴۲۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴ 21 November 2016

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

نظر رهبر انقلاب درباره پخش اذان صبح از مساجد

رهبر انقلاب گفت: چندی پیش، من راجع به اذان سفارش کردم و البته گفتم که صبحها با بلندگو در همه‌جا اذان نگویند، تا مردم از خواب بیدار نشوند. مثل این‌که بعضی از مؤمنین، این قسمت دومش را بیشتر از قسمت اول گوش کردند! آنچه که مقصود ما بود، این بود که در سحرها، هر جایی یک بلندگو صدا نکند؛ ولی معنایش این نبود که به هنگام سحر، صدای اذان در شهری مثل تهران به گوش نرسد! نه، در جایی مثل تهران، اقلاً در چند مسجد از مساجد مهم، خوب است که با بلندگو اذان پخش بشود؛ حتّی اذان صبح. در شهرهای کوچک هم به فراخور وسعت آن شهر، میبایست اذان صبح در چندجا پخش بشود. اما در ظهر و شب اذان بگویند؛ هم اذان بلندگو، هم جلوی مساجد، هم داخل مساجد و هم در خیابانها، تا مردم به اذان گفتن عادت کنند. ۶۹/۱۱/۱۹ الف این خبر را منتشر کرد.

 

چند سخنرانی دیگر نیز امروز از سوی برخی مقامات لغو شد

با حکم دادستانی قزوین، سخنرانی صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه روز دوشنبه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین لغو شد ایرنا این خبر را منتشر کرد، در همین حال خبرگزاری دانشجو از لغو سخنرانی فردای حسن عباسی در دانشگاه حکیم سبزواری خبر داد.

 

اسنادی از اقامت خانواده یکی از وزرا در ایتالیا

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان درباره اظهاراتش پیرامون اقامت همسر و فرزندان یکی از وزرای دولت تدبیر و امید در ایتالیا اظهارکرد: بنده درباره این موضوع اخبار و اسناد کاملا موثقی را در اختیار دارم ولی در شرایط فعلی بنا ندارم که نامی از این وزیر ببرم. وی افزود: ما منتظر هستیم که خود آقای رئیس جمهور درباره این موضوع و حضور همسر و فرزندان یک وزیر در ایتالیا صحبت کند. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تأکید کرد: مستندات این موضوع را در اختیار داریم زیرا بنده بر این باورم که نباید بدون ارائه سند و مدرک حرف و اظهارنظری را مطرح کرد. نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس درباره اینکه آیا همسر و فرزندان این وزیر دارای تابیعت ایتالیا هستند، افزود: در حال حاضر خانواده این وزیر در ایتالیا ساکن هستند که با توجه به ابعاد این موضوع و بررسی‌هایی که از سوی ما انجام شده است به نظر می‌رسد که تابعیت هم گرفته باشند. میزان این خبر را منتشر کرد.

 

مطهری از دادستان خراسان شکایت کرد

شکایت مطهری علیه دادستان خراسان رضوی به جریان افتاد وکیل علی مطهری از به جریان افتادن شکایت مطهری از دادستان خراسان رضوی در پی لغو سخنرانی‌اش در مشهد خبر داد. مصطفی ترک‌همدانی، با اشاره به لغو سخنرانی روز گذشته علی مطهری در مشهد عنوان کرد: صبح امروز شکایتی علیه مقام مسئول قضایی در استان خراسان رضوی و شهرستان مشهد ، تنظیم و به مرجع قضایی دادسرای کارکنان دولت تهران تحویل شد. او افزود: در پی اقدام یک مسئول قضایی در استان خراسان رضوی، شکایتی به وکالت از آقای علی مطهری تنظیم و به دادسرای صالحه تقدیم شده است. ترک‌همدانی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی در پرونده شکایت آقای مطهری در شیراز به خوبی و شایستگی، رسیدگی‌ها را به انجام رساند، گفت: حتی دادستان وقت عمومی و انقلاب شیراز با دقت و وسواس لازم توانست تقریبا اکثر مقصران و متهمان را شناسایی و به دادگستری بسپارد. اما متاسفانه یک مقام قضایی در استان خراسان رضوی، مانع اجرای قانون اساسی و آزادی‌های فردی و اجتماعی شده و همین موجب اخلال در حقوق فردی و اجتماعی موکل نیز شده است، بطوریکه نتوانست از حقوق خویش بهره ببرد و ناچار از عدم حضور در محل اقامت میزبانانش شد و به تهران بازگشت. همین مساله هم منجر شد که شکایت به دادگستری برود. ایلنا این خبر را منتشر کرد.

 

قول سردار نقدی برای آزاد سازی فلسطین

سخنرانی سردار نقدی در جمع دانش‌آموزان دبیرستان البرز رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: وقتی آمریکا قدرت اول جهان بود به جنگ با آن‌ها رفتیم و پیروز شدیم اما حالا که به جمع قدرت‌های برتر جهان پیوسته‌ایم، به فکر سازش هستیم؟ اگر چنین کنیم، دنیا ما را مسخره خواهد کردسردار نقدی، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تا ۱۰ سال دیگر فلسطین را آزاد می‌کند، اظهار کرد: من در مصاحبه با یک خبرنگار فلسطینی گفتم که تا سال ۲۰۲۵ اسرائیلی وجود نخواهد داشت. آن خبرنگار از من استدلال خواست و پاسخش این بود که ۳۵ سال پیش ایران به دست آمریکایی‌ها بود و انقلاب اسلامی آن را از دست آمریکایی‌ها گرفت و حتی از دست صدام نیز نجات داد و امروز هم شاهد این هستیم که جمهوری اسلامی، بیروت را نیز از دست آمریکایی‌ها نجات داد و با این تفاسیر می‌توان انتظار داشت که انقلاب اسلامی فلسطین را هم آزاد کند. ایسنا این خبر را منتشر کرد.

 

در نبود احمدی نژاد، اصولگرایان پنچر شده اند

صادق زیبا کلام در خصوص راهبرد اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری بعدی گفت: اصولگرایان بعد از اینکه احمدی نژاد تمام شد عملا پنچر شدند و هیچ آینده و هیچ نقشه راهی برای انتخابات رياست جمهوري ندارند . آدم هایشان تا حدودی مشخص است ، این کاندیداهای احتمالی پرویز فتاح ، ضرغامی ، حداد عادل ، جلیلی و قالیباف است. از کره ماه که نمیتوانند شخصیتی را رو کنند. زیباکلام با تاکید بر اینکه روحانی حتی با دست و پای بسته هم میتواند با این شخصيت ها رقابت کند و آنها را شکست دهد گفت: تنها کسی که رقابت را جدی میکرد و چالش را برای روحانی جدی میکرد احمدی نژاد بود . او در ادامه بحث ایجاد وحدت در میان اصولگرایان یا استراتژی چند کاندیدایی را بررسی کرد و گفت: قالیباف هیچ شانسی ندارد. به دو دلیل: یک اصولگرایان او را نامزد اصلی نخواهند کرد چرا که او را قبول ندارند و به صمیمیت و صداقت ایشان تردید دارند ولی فرض کنیم که من اشتباه میکنم و اصولگرایان بگویند زیباکلام بیخود گفته ما به او کاملا اعتماد داریم و او قرار است کاندیدای ما باشد و آنها اعلام کنند ما سیستم چند نامزدی را کنار گذاشتیم و همه ما پشت قالیباف ائتلاف کردیم. فکر نميکنم او هفت یا هشت میلیون بیشتر رای بیاورد محبوبیت قالیباف با نسبت سال 92 منحنی اش رو به افول بوده و هیچ دلیلی ندارد بگوئیم او محبوبیتش بیشتر شده بنابراین شانس زیادی ندارد . انتخاب این خبر را منتشر کرد.

 

سخنرانی مطهری دستور جلسه صبح فردای فراکسیون امید

محمود صادقی در توییتر شخصی خود نوشت: فراکسیون امید فردا صبح ساعت 7 تا 8 پیش از صحن علنی جلسه دارد، موضوع لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد و چگونگی واکنش مجلس در دستور جلسه است.

 

احمدی‌نژاد برای صرف دیزی به دانشگاه چمران رفت

یکی از دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: ظهر امروز محمود احمدی نژاد بدون هیچگونه هماهنگی قبلی با مسئولین دانشگاه چمران و مسئول باغ معین؛ وارد محوطه باغ معین شد. دلیل اقدام وی در این ساعت از روز معلوم نیست. بر این اساس احمدی نژاد بدون هماهنگی قبلی به سالن کنفرانس باغ معین رفته و محافظان وی با ماموران حراست باغ و نمایندگان مسئول آن درگیر شدند. ظاهرا علیرضا عالی‌پور (معاون سابق شهرداری اهواز) رئیس جمهور پیشین را در این حضور همراهی کرده‌ است. بر اساس اطلاعات دریافتی؛ با دخالت مسئول باغ معین و حمایت ناجا؛ چون مجوزی برای سخنرانی احمدی نژاد صادر نشده بود، به وی اعلام شد که حق سخنرانی ندارد به همین دلیل وی در محوطه باغ مشغول سلفی انداختن با مردم شد. او سپس درخواست کرد در رستوران دیزی بخورد که این مسئله نیز مورد موافقت مسئولان حراست دانشگاه قرار نگرفت. ایلنا این خبر را منتشر کرد.

 
 

اعتراض یار احمدی نژاد به لغو سخنرانی مطهری

عبدالرضا داوری از نزدیکان محمود احمدی نژاد در کانال تلگرامی اش به لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد واکنش نشان داد.عبدالرضا داوری نوشت:فارغ از هرگونه اختلاف دیدگاه با جناب علی مطهری، لغو سخنرانی ایشان در شهر مشهد، ناقض اصول قانون اساسی و حریم آزادی بیان بوده و باید با آن مقابله کرد.

 

فوقش می خواهند تحریم ها را تشدید کنند

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم اصفهان گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری رهنمودهای عمیقی به شمار می رود که شایسته تحلیل بسیار است.وی که با رسا گفتگو می کرد، افزود: رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که ما از رأی آوردن رییس جمهور جدید نه خوشحال و نه ناراحت هستیم؛ برخی در دنیا و بنده عرض می کنم در داخل کشور با رأی آوردن رییس جمهور جدید به هم ریختند.عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که کسانی که به استقبال کاندیدای ناکام رفته بودند به هم ریختند؛ اظهار داشت: در دنیا بعضی از رییس جمهور آمریکا جدید استقبال کردند، اما سیاست ثابت نظام اسلامی این بود که این ها سر و ته یک کرباس هستند.عضو جامع مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: تبیین هر شرایط این است که فوقش دشمن تحریم ها را تشدید می کنند آنچنان که تا کنون مقاومت کرده ایم از این به بعد هم مقاومت می کنیم، فوقش این است که می گویند همه گزینه ها روی میز است.

 

 

جایزه فرمانده ارتش برای پیدا کردن تهدید آینده کشور

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پیشین و جدید نیروی زمینی ارتش گفت: دشمن پس از ناکامی در این عرصه دنبال تهدید دیگری است و برای آن جایزه می‌گذاریم! هرکس و هر نیرویی از ارتش و سپاه اگر تهدید آینده را شناسایی کند 20 میلیون تومان جایزه دریافت می‌کند. اگر نیرویی از سپاه یا ارتش ظرف یک ماه، مؤلفه‌هایی را ارایه کند که "تهدید آینده کشور چیست؟ از کجا و از چه‌زمانی شروع می‌شود؟" این جایزه به او تعلق می‌گیرد.تسنیم این خبر را منتشر کرد.

 

راز سکوت عارف چیست؟

خبرآنلاین در تحلیلی از علت سکوت محمدرضا عارف نوشت: با وجود دفاع اعضای فراکسیون امید از عملکرد پارلمانی محمدرضا عارف، هنوز برخی کارشناسان بر این عقیده‌اند که ادامه سکوت لیدر جریان اصلاح‌طلب مجلس که بسیاری را به یاد سکوت غلامعلی حداد عادل در ادوار هشتم و نهم مجلس - پس از شکست از علی لاریجانی در رقابت بر سر کرسی ریاست - می‌اندازد، نمی‌تواند برای بخشی از بدنه اجتماعی اصلاح‌طلب قابل پذیرش باشد. اینکه عارف با توجه به نقش کلیدی‌اش در مجلس بتواند میان لابی‌گری پشت‌پرده و فعالیت موثر علنی در بهارستان تعادلی برقرار کند، خواسته تحلیلگرانی است که به تاثیر سکوت عارف بر نتیجه انتخابات اردیبهشت 96 می‌اندیشند. بی‌تردید اگر ادامه این سکوت، سازمان رأی اصلاح‌طلبان را به این نتیجه برساند که عارف می‌خواهد با سکوت خود پیامی را به جامعه منتقل کرده و آنها را از شکافی میان اصلاح‌طلبان و دولت آگاه کند، آنگاه کار برای جریان اصلاحات در رقابت با اصولگرایانی که مصمم به تک‌دوره‌ای کردن دولت روحانی هستند، سخت خواهد شد. شاید همینجاست که ضروری می نماید عارف مردی که به گفته اهالی فراکسیون امید مرد فعال پشت پرده در چند ماه گذشته بوده است به مرد فعال متن صحنه تبدیل شود.

 

اصولگرایان امروز باید در خانه ناطق‌نوری را بزنند

حمیدرضا جلائی‌پور در تحلیل رفتار انتخاباتی اصولگرایان گفت: اکنون من اگر جای اصولگرایان بودم کلاهم را به احترام آقای روحانی برمیداشتم. می‌بینیم که نمی‌توانند تصمیم بگیرند و برای انتخابات پیش رو دچار بحران شده‌اند. از طرفی به دنبال فردی هستند که در میان مردم جاذبه داشته باشد که برای این معیار باید سراغ فردی همچون علی لاریجانی بروند اما او تا وقتی حسن روحانی هست وارد عرصه نمی‌شود. یا باید دنبال فردی همچون احمدی‌نژاد بروند که او هم « نهی» شده. احتمالا گزینه‌هایی همچون قالیباف باقی می‌مانند. تعدادی از اصولگرایان نیز حاضر نیستند وارد میدان شوند و با آقای روحانی رقابت کنند. نیروی جدی اصولگرایان بخش تندروی آنها است که چون پول و امکانات و امنیت دارند منسجم عمل می‌کنند. همین حزب موتلفه اگر واقعا میخواست کار کند باید می‌رفت در خانه آقای ناطق نوری را میزد، باید می‌رفت آقای علی مطهری را لیدر خود می‌کرد و به دنبال اصولگراهای میانه‌رو می‌رفت که میان مردم نفوذ دارند.ایسنا این خبر را منتشر کرد.

 

شایانفر هم ترور بیولوژیک شده؟

پیام فضلی‌نژاد، از نویسندگان کیهان در حساب توئیتر خود خبر داد که به زودی از رازهای ترور بیولوژیک حسن شایانفر، مشاور فرهنگی کیهان پرده بر می‌دارد.

 

افشای دلیل لغو سخنرانی مطهری در مشهد

پژمانفر، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت، برگزاری جلسه سخنرانی علی مطهری در مشهد غیرقانونی بوده و بابت تهمتی که به امام جمعه مشهد زده شد، دستگاه قضایی ورود کند.جلسه عزاداری اساساً نیازی به اخذ مجوز ندارد،این نشست سیاسی قرار بود در اماکن دولتی برگزار شود و برگزاری میتینگ‌های سیاسی در اماکن دولتی ممنوع است.مسئولان قضایی از متولیان برگزاری نشست درخواست کردند که نسبت به رعایت قانون و مواردی که ذکر شد، تعهد دهند که این جلسه با آرامش برگزار می‌شود، اما متأسفانه بانیان جلسه از این کار خودداری کردند.

 

فاضل میبدی هم از لغو سخنرانی خود در مراغه خبر داد

فاضل میبدی گفت، به پسر آیتالله مطهری رحم نکردند؛ چه برسد به من و آقای زیباکلام. قرار بود درباره حقوق زن در اسلام در دانشگاه مراغه سخنرانی کنم؛ اما آن را لغو کردند. علت لغو سخنرانی خود را جویا شدم، اما مسئولان دانشگاه گفتند «سخنرانی شما نباید» انجام شود.

 

واکنش خانواده کیارستمی به سخنان اخیر وزیر بهداشت

بهمن کیارستمی در مورد اظهارات جدید وزیر بهداشت به «ایران» گفت: من از رازی که آقای هاشمی از آن صحبت می‌کنند بی‌خبرم. در جلسه‌ای در تاریخ چهارم تیرماه، پیش از اعزام پدر به فرانسه، با آقای صمدیان نزد آقای هاشمی رفتیم، می‌خواستیم François Desgrandchamps، پروفسور جراح و رئیس بخش اورولوژی بیمارستان سن لویی پاریس در اسرع وقت به ایران بیاید و بیمارمان را ببیند و با توجه به وخامت حال ایشان نمی‌خواستیم معطل مراحل صدور ویزا شویم. وزیر هم قول مساعدت و همکاری داد.کیارستمی در مورد جزئیات جلسه مذکور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه لازم بود اطلاعات دقیق به همراه پرونده، به صورت کامل به تیم فرانسوی داده شود از آقای هاشمی خواستم تا این مسئولیت را آقای میر به عهده بگیرند، چرا که او هم فرانسه می‌داند و به هرحال هنوز پزشک معالج کیارستمی محسوب می‌شد و بهتر از هرکسی می‌دانست که در آن چهار ماه چه گذشته بود.آقای هاشمی اما از این پیشنهاد اعلام نارضایتی کرد و در پاسخ گفت: «صلاح نمی‌دانم که هیچ مسئولیتی به دکتر میر داده شود و بهتر است او که باعث همه گرفتاری هاست به هیچ وجه در ادامه روند درمان دخیل نباشد». کیارستمی در مورد واکنش خود به سخنان وزیر گفت:«من از آقای هاشمی خواستم تا در مورد این موضوعی که ادعا می‌کنند تنها سه نفر از آن مطلع هستند توضیح دهند و ایشان در پاسخ این یادداشت را برای من نوشتند: شب گذشته (اربعین) در جلسه شورای اداری استان بوشهر که از خانواده ۱۰ نفر از داغدیدگانی که اهدای عضو کرده بودند تقدیر شد، فردی که خود را وکیل پرونده رسیدگی به قصور پزشکی پدر معرفی کردند، علیه پزشکان و جامعه پزشکی به‌طور عام مطالبی فرمودند که من عرض کردم برخلاف تصور ایشان معتقدم هیچ‌کس مقدس و مصون از خطا و پیگیری و مجازات نیست، مگر آنها که آسمانی هستند که البته آنها هم اگر خطا کرده‌اند مجازات می‌شوند. اگر اشکالی هست یا در قانون است یا همکاران ایشان که وکیل وقاضی هستند و یا در خود ایشان که رأی را عادلانه نمی‌دانند.

 

خاطره علم الهدی از مذاکره با ستاد موسوی در سال 88

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان گردان‌های قرآنی که در محل دفتر امام‌ جمعه برگزار شد، اظهار کرد: شما همسران شهدا در پای شهادت همسرانتان مقاومت کردید که این پایداری شما بسیار ارزشمند است. علم‌الهدی اضافه کرد: در عرصه خانواده و همسران شهدا بعضی جریانات سیاسی آن‌ها را ملعبه کرده و با آن‌ها کاسبی سیاسی می‌کنند.امام‌جمعه مشهد با بیان اینکه در فتنه 88 عده‌ای از ستاد میرحسین موسوی آمدند تا با بنده مذاکره کنند، خاطرنشان کرد: در این دیدار همسر 5 شهید از شهدای سرشناس را نیز با خود آوردند و بنده گفتم آن چیزی که برای من باعث ناراحتی است کاسبی سیاسی افراد از خانواده شهدا است تا به این وسیله آرای مردم را جذب کنید و می‌خواهید خانواده شهدا بلندگوی شما شوند اما آن عاملی که شهید این خانم به خاطر آن خون داده است مسئله رهبری و ولایت است، اما شما علیه ولایت کار می‌کنید.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۷۶
به برخی از این آقایون باید متذکر شد بجای صحبت درباره آمریکا و فلسطین و سوریه و ... برای درمان اوضاع نابسامان داخلی اقدامات فوری را دربرنامه خود قرار دهند .
قول سردار نقدی برای آزاد سازی فلسطین..عجب
وزیران 1000میلیاردی
زنده مطهری
لازم نیست کسی سخنرانی کند مردم خودشان خوب می دانند به چه کسی رای خواهند .
استاد همه فامیل و بستگان مسئولان در بلاد کفر زندگی می کنند شما همین یک نفر را دیدید ؟
جناب شیخ بزرگوار خداوند را عالم و اگاه بدان و نظاره کر اعمال و رفتار
"تهدید آینده کشور چیست؟خوب معلومه قومیت گرایی از حالا کلیدش توسط یک عده نماینده در مجلس زده شده عین سوریه اینجا احتمال داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
به نظر بنده مهمترين تهديد افراطي گري و عدم تحمل نظر مخالف
اگر بقول پژمانفر "این نشست سیاسی قرار بود در اماکن دولتی برگزار شود برگزاری میتینگ‌های سیاسی در اماکن دولتی ممنوع است"
پس تا الان هرچه سخنرانی در دانشگاه ها شده جرم است.
البته منظور آقای پژمانفر سخنرانی هایی جرم است که از طرف اصلاحطلبان صورت بگیرد
وگرنه سخنرانی اصولگرایان حتی بدون مجوز و در اماکن دولتی هم آزاد و چه بسا بسیار پسندیده است.
شهدای ما برای خاک پاک ایران مردانه جنگیدند و شهید شدند، رسم مردانگی در تمام دنیا همین است، ربطی هم به این و آن ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
برو وصیت نامه شهدا را بخوان جناب افشین بعد افاضه بفرما
رازهای ترور بیولوژیک حرف مفت و پوپولیستی است.
دسته بندی سیاسی در ایران پس از پیروزی انقلاب تحت عناوین مختلفی چون چپ وراست و روحانیت و روحانیون و نهایتا اصلاح طلب و اصولگرا وجود داشته و کار کرد هر کدام مشخص و اثار ان کماکان باقی است در حال حاضر دوران اصلاح طلبی و اصول گرایی بسر امده
بلي حق با شماست، فوقش تحريمها را زياد ميكنند و گرفتاري مردم را بيشتر
حالا هی بادش کنید که مردم یارانه های خود را پس بدهند و نگیرند
نتیجه عدم برگزاری این جلسات بنفع کیست؟
اینکه یه عده از خانواده‌های شهدا به خواست خودشون همراهی کنن می‌شه کاسبی، اما اینکه به اسم شهدا و خانواده شهدا کنسرت و سخنرانی لغو کنید می‌شه چی اونوقت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
لغو کنسرت ها بسیار به جاست این با اون فرق داره
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
اين ميشه سوپر كاسبي
هر چند نظرات رو ديگه نميزاريد تا مردم ببينند، اما در جواب آقاي خاتمي كه در قم با هم هم محله اي هستيم بايد عرض كنم: صد البته كه تحريم تاثيري بر شما نداشته ما بوديم كه در دوران تحريم بايد به دنبال يك شير خشك معمولي به اين و آن رو ميزديم.
پاسخ ها
احمد
| United States |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
اگر بخاطر بیاورید زمانی که احمدی نژاد گوجه فرنگی را از دم منزلش می خرید ادعا می کرد تحریم ها بر روی ملت ما اثری نداشنه است!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
تحریم فقط ملت را بیچاره می کند نه مقامات را
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
ولی با برجام دنیا گل بلبل شد نشد اخوی داداش مردم به گفته همین دولت فقیرتر شدن
شهیدان برای اعتلای این کشور رفتند نه برای حکمرانی برخی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
مگه نمیدونید که ششدونگ این مملکت به نام یک عده خاص و یک ارگان خاص زده شده
میشه بفرمایید، آقای مطهری از دادستان دقیقا به کجا شکایت برده؟!
اقای فرمانده عزیز....دشمن دیگر از خارج از مرزها تهدیداتش را با موشک و از در و دیوار بر سر این مملکت نمی ریزد ..بلکه از داخل با استفاده از فضای مجازی و اختلاسها دارد شیرازه کشور ما را می پاشد
جناب سردار صالحی در این فقره به دنبال دشمن خارجی نباشید
آقای علم الهدی واقعا چه کسی خون به دل خانواده شهدا می کند شما یا ...؟
ما که متوجه نشدیم بالاخره این آقای پژمانفر چه کاره است و در کدام قوه خدمت رسانی می کنند !
سلام نمی دونم شایدمن اشتباه کنم ولی چرا به این فکر نمیکنن چرا مطهری وامثال مطهری باعقاید عجیب وغریبشون همیشه دچار این مشکلات میشن باورکنید این جور آدمها خودشون هم نمی فهمند چی میخوان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
البته این شمایید که نمیدونید چه باید بگید
مطهری سخنرانی ماه محرم وصفر دیگر مجوز نمی خواهد الان در هر کوی وبرزنی مجلس عزای سیدسالار شهیدان است غرض شما جزء آشوب وبلوا در جامعه ومشغول کردن ذهن مردم چیز دیگری نیست اصلا خط وخطوط شما هم معلوم نیست گهی به نعل است گهی به میخ بیا توبه کن وهمانند پدرت باشد
دانشگاهی که در ان دبزی وقلبون سرو شود دانشگاه نبست قهوه خانه است
تو خوب
سلام،علی مطهری و امسالهم دنبال چی هستن. مملکت مشکل دیگه ای نداره.برین طبق قانون حرکت کنین .فردا نشین مرد بی قانون
درود بر علم الهدی مرد شجاع
خوب جوی شده ها از این به بعد هر خرده رجالی که سخنرانیش به هر دلیل لغو بشه میخواد بگه منو به خاطر مسائل سیاسی و حزبی و..... نذاشتن حرف بزنم
اللهم عجل لولیک الفرج
یه سوال : احمدی نژاد الان چکاره ست که با محافظ اینور و اونور میره و محافظاش درگیر هم میشن ؟؟؟
افشای دلیل؟؟!! یا اظهار نظر نماینده مجلس در مورد دلیل؟ به عنوان یک رسانه ظاهرا حرفه ای نمیدونید که هرکدوم از اینها یک معنی و بار حقوقی داره؟ افشا یعنی اسناد و مدارکی عرضه شده که نشون میده ادعای اشخاص درست نبوده و بر اساس اون اسناد دلیل دیگری برای موضوع وجود داشته. حالا کو اون اسناد؟ فقط اظهار نظر آقای پژمان فر؟
جناب نصراله خان رعایت قانون که تعهد نمی خواهد که دوستان شما نگران آن بودند. آقای مطهری همواره به استناد قانون اساسی سخن می گویند که مذاق مخالفانش خوش نمی آید و بر آشفته می شوند.
اگر خداوند یک قبافه زیبا به علی مطهری میداد هیچکدام ا این مشکلات بوجود نمی آمد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
استدلال بسیار بدی بود
پاسخ فرمانده محترم ارتش را اینجانب می دهم: بزرگترین تهدید ایران، بحران آب و خشکسالی است، نیازی به تهدید بیرونی نیست، خودمان داریم خودمان را نابود می کنیم، متاسفانه!! بایستی بحرانهای زیست- محیطی را جدی ترین تهدید و دشمن کشورمان بدانیم و برای آنها فکری جدی کنیم.
بعد میگن در این کشور آزادی بیان است ...
معلومه که آیت ا... علم الهدی در کلاسهای آیت ا... هاشمی رفسنجانی شرکت میکنه ، چون خاطره گویی رو شروع کرده. فقط خاطرات هاشمی مربوط به حضرت امام (ره) و حضرت آقاست. اگه از هاشمی درس سیاست رو خوب یاد بگیره ، چی میشه!
به این میگن آزادی بیان
کسی نیست به این آقایان بی درد بگوید برگشت تحریمها به امثال جنابعالی ضرری نمی رساند که هیچ بلکه باعث رونق کاسبیتان هم می شود شما که نمی دانید کرسنگی یعنی چه یا حداقل یادتان رفته بابا بگذارید این مردم از این فلاکت نجات پیدا کنند
خيلي جالبه نمايندگان كار نمايندگي را كنار گذاشتند با قائم مشك بازي دنبال خانواده و يا فرزندام يا اقوام وزرا هستند كه ببينند كدامشان در روستا كدامشان در شهر و كدامشن در جنگل زندگي ميكنند
پاسخ ها
سید محمدعلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
کسی نیست به این اقا بگه مرد ناحسابی باز از روش منسوخ شده احمدینژاد بهره میبری!!اخه چه کار با زن و بچه مردم داری اگه وزیری یا وکیلی خلافی کرده مستندات را به دستگاه قضا ارایه کن خودشون احتمالا با قانون اشنا هستند و بلدند چه کار کنند!!
ما که از فرمایشات حجت الاسلام پژمانفر سر در نیاوردیم. یعنی سخنران باید تضمین کند که اشخاصی نیایند و خودسرانه اخلال ایجاد نکنند. چطور کسی می تواند رفتار اشخاص ثالث را تضمین کند؟
آقای پژمانفر: چرا باید سخنرانی آقای مطهری غیر قانوتی باشد؟؟؟؟؟
آیا فقط برای ایشان غیر قانونی است؟؟؟شماها مردم را چگونه فرض کرده اید؟؟
ایت الله احمد خاتمی یا حجت السلام خاتمی بلاخره؟؟؟!!! ضمنا ترور بیولوژیک؟ مجوری هر خبریرو منعکس کنید؟ یکی به نعل یکی به میخ . سیاست تابناک واقعا غیر قابل هضمه !
ضمناخبرممنوعیت پخش اذان ازبلندگودراسرائیل خشم مسلمانان رابرانگیخت !
بخدا بنده نیز به مسئله تروربیولژی حاج حسن شایانفر مشکوک شدم.حتما عوامل آن انشاالله درآینده شناسائی میشوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
بیشتر به همنوایی کیهان با اسرائیل مشکوک شوید
ناشناس
| Australia |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
هیچ کس به اندازه اسرائیل نسبت به برجام خوشحال نیست...... اما لازم می داند برای تقویت برجام کمی هم مخالف باشد... وهمین الان نیز نسبت به تحرک احتمالی ترامپ واکنش نشان داده ا
ای کاش جناب رئیس جمهور اینقدر که به فکر لغو سخنرانی بعضی ها است به فکر معیشت مردم هم بود
پاسخ ها
سید محمدعلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
جناب ناشناس رییس جمهور به فکر معیشت بوده خیلی هم تلاش کرده مردمم خوب میفهمند که اگه دلواپس ها جوسازی نکنند و چوب لای چرخ دولت نزارند همانطور که تورم چهل درصدی را به پنج درصد رساند سایر مشکلات را هم حل خواهند کرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
به گفته همین دولت مردم در این سه سال اندی فقیرتر شده اند کدوم فکر صد سال دیگه هم بگید تقصیر احمدی نراده اینو نگید چی می خواید بگید
اي كاش همينقدر كه براي مسولين أعم از هرجناحي لغو سخنراني يا كي بياد كانديدشه يا كي نشه مهم بود به همين اندازه هم وضعيت معيشتي و اوضاع بيكاري جوانان براشون مهم بود!!!چقدر سياسي !!!در كشور من دغدغه مسولين اين چيزها شده وگرنه دغدغه مردم نه انتخابات نه چيز ديگه اونها از حرف زدن بدون عمل مسولين در هر جناحي خسته شدن تمام
چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم
خدایا بفریاد دل مقام معظم رهبری برس ازدشمنان بریم شکایت بدوستان چون دوست دشمن است شکایت کجابریم
آنقدر گرم است بازار مکافات عمل
گر به وقت( دقت) بنگری هر لحظه روز محشر است

خدایا تو خود آگاهی…
جناب فرمانده ارتش
تهدید اینده کشور بی ابی و فساد مالی است
سردار جان بر چه اساسی چنین تخمینی را برای از بین رفتن اسرائیل می زنی بهتر نیست بجای آن راه حلی برای برون رفت از معضلات ایجاد شده در مملکت بر اثر تحریمها بکنی
تهدید آینده کشور : قومیت گرایی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
با این اوصاف آینده ای در کار نیست
لغو سخنرانی استفاده از مکان دولتی برای میتینگ سیاسی و حزبی بوده. استفاده حزبی از بیت المال حرام، اما چرا این همه بزرگ نمایی : نا توانی دولت در کنترل مرز مهران _ عدم برنامه برای آلودگی هوا و آشکار شدن بی لیاقتی دولت _ تمدید تحریم ها و نقض آشکار مجدد برجام توسط آمریکا _ فراموشی گرانی ها رکود، دو رقمی شدن نرخ بیکاری در برخی استان های بزرگ. یک کلام ماست مالی
خدا به داد ما مردم مشهد برسه!
وای به حال ملت نجیب و صبور
حقوقهای نجومی فراموش شد؟
اين مطهري هم همه هم و غمش سياست است نه وضع مردم
تهدیدآینده بی انضباطی مالی که هرکه هرچه دوست داره امجام میده که مثل موریانه پایه های اساسی این کشورداره ازبین میبره
امیر سرلشکر عطاءالله صالحی مگر جواب سئوالی را که کرده میداند که می خواهد جایزه بدهد دوم اینکه او فرمانده است وباید جواب همچین سئوالی را بدهد .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی