بازدید 7805
۲

سرقت مسلحانه از یک بانک در رشت

کد خبر: ۶۴۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 21 November 2016
یکی از بانک های شهر رشت، صبح امروز (دوشنبه) با اسلحه سرد، مورد سرقت سارقان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا سرهنگ رحیم شعبانی فرمانده نیروی انتظامی رشت گفت: ساعت هفت و 35 دقیقه امروز، بانک تجارت خیابان رسالت شهر رشت توسط دو سارق مورد سرقت قرار گرفت. وی ادامه داد: سارقان با یک قبضه چاقو، رئیس بانک را از ناحیه کمر مجروح کرده و با یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری شدند.

وی بیان داشت: سارقان با ایجاد رعب، وحشت و تهدید 470 میلیون ریال از این بانک سرقت کرده اند. فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اظهار اینکه وضعیت عمومی رئیس بانک مساعد بوده و در بیمارستان تحت مداوا می باشد، افزود: پلیس با بررسی های تخصصی، سرنخ هایی از این سارقان بدست آورده که به محض دستگیری، از طریق مبادی رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

شهریورماه امسال نیز یکی از بانک های روستای دستک واقع در بندرکیاشهر از توابع شهرستان آستانه اشرفیه توسط دو سارق مورد سرقت قرار گرفته بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
بعد وقتي اين افراد دستگير ميشن بدلايل واهي باهاشون برخورد شديد نمييشه! واقعا وقتي دزدان اينقدر جسور بشن كه به بانك هم حمله كنند وضعيت امنيت چجوريه؟ آيا درموارديكه افراد سابقه دار هستند و زود آزاد ميشن
قابل توجه آقایانی که دم از حقوق آنچنانی کارمندان بانک و تبعیض بین کارمندان می‌زنند. به نظر این افکار منور آیا باید فرقی بین کسانی که از صبح زود در سرما و گرما با جان خود حافظ مال مردم و اقتصاد این کشور هستند با کارمندانی که املت به دست تازه ساعت 9 صبح دارند صبحانه میل می‌کنند باشد یا نه؟ آقایان کمی به فکر باشید تا خدای ناکرده همین مقدار امنیت و انگیزه که در شعب بانکها و سیستم بانکی وجود دارد را با تصمیم‌های عجولانه و غیرکارشناسی و صرفا از روی تنگ نظری وجود دارد را از بین نبرید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی