بازدید 6266

۲۰ میلیون زائر امام حسین(ع) در کربلا

رئیس شورای استان کربلای عراق اعلام کرد: شمار زائران عراقی اربعین حسینی تاکنون حدود ۱۶ میلیون نفر بوده است و بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر نیز زائران تبعه کشورهای عربی و خارجی هستند.
کد خبر: ۶۴۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 19 November 2016
رئیس شورای استان کربلای عراق اعلام کرد که شمار زائران عراقی اربعین حسینی تاکنون حدود ۱۶ میلیون نفر بوده است و بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر نیز زائران کشورهای عربی و خارجی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، «نصیف الخطابی» در ادامه سخنان خود در این راستا تصریح کرد: این تعداد زائر در روزهای پیش رو و همزمان با روز اربعین افزایش خواهد یافت و ما شاهد یک زیارت میلیونی و عظیم هستیم. مراسم میلیونی و عظیم است و حضور زودهنگام پیش از شروع مراسم را شاهد بودیم. زائران به ویژه زائران خارجی در حال آمدن به کربلا هستند. ما در حال حاضر نمی توانیم آمار نهایی برای تعداد زائران اعلام کنیم زیرا که ایام پیش رو و ادامه حضور زائران را داریم. میزان ورود زائران به کربلا و خروج آنها از این شهر از نظر عددی مساوی است.
در همین راستا «احمد البدری» یکی از نمایندگان پارلمان عراق نیز تاکید کرد: مردم عراق در طول پیاده روی اربعین این پیام را به جهانیان رساندند که دوستدار صلح هستند و ما باید از زیارت امام حسین علیه السلام در ایام اربعین درس بگیریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی