صعود سپاهان به 8 تیم حذفی در بازی عجیب و غریب!

کد خبر: ۶۴۱۷۷۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 18 November 2016
|
4089 بازدید
 تیم سپاهان با برتری مقابل میزبان اراکی‌اش به جمع هشت تیم برتر رقابت‌های جام حذفی راه یافت.
به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور میهمان آلومینیوم اراک بود. دو تیم از ساعت 13:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی (ره) به مصاف هم رفتند که پس از تساوی بدون گل در 90 دقیقه، بازی در وقت‌های اضافه با نتیجه 2 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.
اکبر بختیاری در دقیقه 95 برای آلومینیوم اراک گلزنی کرد و گل‌های تیم سپاهان را هم جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه 92 و پدرو اولیویرا در دقیقه 108 به ثمر رساندند. آلومینیوم در ثانیه‌های پایانی وقت‌های اضافه صاحب یک ضربه پنالتی شد و می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند که دروازه‌بان سپاهان این پنالتی را مهار کرد.
 دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و سپاهان 2 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید اما این بازی جنجالی شد. در دقیقه 120+2 دروازه‌بان تیم آلومینیوم اراک در محوطه جریمه سپاهان حاضر شد و مدافعان سپاهان روی او مرتکب خطای پنالتی شدند. این پنالتی باعث شد که بازی تا دقیقه 126  ادامه پیدا کرد.
ضربه پنالتی را مهدی امیری دروازه‌بان سپاهان مهار کرد تا تیمش به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.
* قبل از اعلام پنالتی یک جیمی جامپ به میدان پرید و دروازه‌بان تیم آلومینیوم را بوسید! پیش از این هم یک جیمی جامپ دیگر وارد میدان شده بود.
* در ورزشگاه اراک بنری نصب شده بود که عکس بازیکنان تیم الومینیوم روی آن چاپ شده بود  و نوشته شده بود سپاه امیر کبیر!
* احسان حاج صفی دوبار با نیمکت نشینیان تیم آلومینیوم اراک درگیر شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟