بازدید 4078
۴

آخرین وضعیت متهمان پرونده حمله به سفارت عربستان

کد خبر: ۶۴۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 18 November 2016
وکیل دو نفر از متهمان پرونده حمله به سفارت عربستان از ارجاع لایحه اعتراضی به حکم صادره طی هفته آتی خبر داد.

محمد نریمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس،‌با بیان اینکه هفته آینده لایحه اعتراض خود به رأی صادره برای متهمان حمله به سفارت عربستان را تقدیم دادگاه می‌کنیم،‌گفت: ما بارها تأکید کردیم که قصد این افراد اخلال در نظم و تخریب نبوده است.

وی افزود: در این پرونده سه نفر به 6 ماه حبس محکوم شدند که یکی از آنها نیز موکل من بوده است. این حکم در حالی صادر شد که موکل من هیچگونه سابقه قبلی هم نداشته است.

نریمانی تصریح کرد: اطلاعات ناجا عنوان کرده بود که این سه نفر که برایشان 6 ماه حبس در نظر گرفته شده،‌در جریان حمله به سفارت عربستان به عنوان لیدر فعالیت کرده بودند.

این وکیل دادگستری خاطر نشان کرد: در هر صورت جمعیتی که آن روز در مقابل سفارت عربستان تجمع کردند، دلیلشان اعتراض شهادت شیخ نمر بوده و کاملاً خودجوش و بدون برنامه‌ریزی قبلی برای ایجاد اخلال و آشوب صورت گرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴
خود جوش نمیشه هر کاری رو به اهل فن سپرد
بایدباجدیت باهرجومرج برخوردشودتاقانون درکشورحاکمشودحتی افرادی که شاکی نداشتندجرم دولتی داشتنداگرقراراست عدالت حاکم شود
مگر دوره شعبان بی مخ است که هرکارخواستند بکند و بعد بگویند قصدمان این نبوده است . چرا باید با بی مسولیتی حادثه ای را رقم بزنیم که بهانه دست عربهای وهابی بدهیم و آنان خوشان را بااینهمه جنایت و پشتیبانی از داعش در محاکم بین المللی مظلم جلوه بدهند و آرزوی من و میلیونها زائر بیت الحرام را نقش برآب کنند . بیایید در مورد محاکمه آنان از مردم نطر خواهی شود . هرگونه که مردم خواستند در موردشان حکم اجرا شود . بشدت از رفتار آنان عصبانی هستم
آنهایی که این بیچاره گان را وادار به این کار کردند حداقل مردانگی به خرج دهند از پیاده نظامشان حمایت کنند به جای فحش دادن به این آن و متهم کردن عربستان و آمریکا و صهیونیست . از آن ور هم کسانی که پیاده نظام هستند یک کمی آن عقل فرقونی خود را بکار بیندازند و بفهمند که گوشت دم توپ تشریف دارند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی